REKLAMA
TYLKO U NAS

Oblicz zyski z wdrożenia systemu Contact Center

2009-09-24 11:20
publikacja
2009-09-24 11:20
Comarch udostępnił  kalkulator, który pozwala obliczyć  zwrot z inwestycji (ROI) w system contact center. Dzięki niemu można orientacyjnie oszacować zaoszczędzony czas i koszty związane z obsługą klienta, a także prognozować wzrost sprzedaży i stopnia lojalności klientów.
Kalkulator ROI dostępny jest na stronie dedykowanej systemowi Comarch Contact Center. Sam serwis zyskał właśnie nową szatę graficzną, dzięki czemu odnalezienie potrzebnych informacji jest jeszcze łatwiejsze. Pod adresem www.contactcenter.comarch.pl publikowane są także informacje o rynku call center oraz artykuły, studia przypadku i whitepapery. Zainteresowani funkcjonowaniem systemu typu contact center mogą obejrzeć webcast.


/ Comarch
Źródło:
Tematy
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Studia

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki