Ze Stanów Zjednoczonych przychodzi do nas najciekawsza wiedza dotycząca prowadzenia przedsiębiorstwa i zarządzania człowiekiem – także, a może przede wszystkim sobą – jako motorem wszelkiego działania przedsiębiorstwa i strategicznego planowania biznesu. W jakim celu? - zapytacie Państwo. Odpowiemy: w celu osiągnięcia sukcesu, rzecz jasna. Sukcesu rozumianego tu jednak jako realizacja założonych planów, jako optymalizacja i właściwy dobór środków, przy jednoczesnym akcencie na ciągły rozwój własny.
Podejście stawiające nas samych w centrum działań zawodowych – nazwijmy je nadal konsekwentnie; sprzedażowymi – a także nasze relacje z innymi uczestnikami otoczenia w biznesie przesądziło o unikalnej, lecz zadziwiająco prostej filozofii Jeffreya Gitomera: nacisk na budowanie długotrwałych relacji a nie jednostkowe kontakty z partnerami biznesowymi oraz mocne zróżnicowanie pomiędzy dobrym klientem a lojalnym klientem.
Jeffrey Gitomer swój autorytet budował sam – przez lata będąc Sprzedawcą: na różnych szczeblach, stanowiskach, reprezentując różne firmy, różne branże – wreszcie: różne produkty i usługi. Z tego doświadczenia płynie jego wiedza. Nie teorie, nie modele – praktyczna wiedza oparta na jego własnym doświadczeniu z pracy dla takich firm jak Coca-Cola, Hilton, Wells Fargo Bank, AT&T.
Wszystkie napisane przez Jeffreya Gitomera książki w przystępny, bardzo fachowy i kapitalnie inteligentny sposób wspierają spotkania z autorem. Dotychczas w Polsce wydane zostały dwie pozycje: „Czerwona Książeczka Sprzedawcy” oraz „Biblia Handlowca” . Jednak, z racji przyjazdu Jeffreya Gitomera do Polski, Wydawnictwo Studio EMKA zapowiedziało na 3 kwietnia 2007 promocję kolejnej – „Czerwona Książeczka Sprzedawcy – Odpowiedzi”.
Jeffrey Gitomer posiada nieodpartą chęć dzielenia się swoją wiedzą i swoimi doświadczeniami – zarówno tymi pozytywnymi jak i negatywnymi. W formie felietonów i ‘listów do świata’ pisze często krótkie i treściwe materiały, dostępne także regularnie w polskiej prasie. Zapraszamy do lektury kilku wybranych materiałów:
Gitomer - Jeżeli myślisz, że masz rację... jesteś skończony
Zadzwoń po świętach
Gitomer - Co masz zrobić jutro, zrób dziś
Gitomer: Jak wyszkolić handlowca - 17 złotych rad
Na spotkanie z Jeffreyem Gittomerem zapraszają partnerzy, patroni medialni i organizatorzy – wszyscy specjalizujący się w tematyce biznes, zarządzanie i podnoszenie kwalifikacji.
Zapraszamy na www.gitomer.pl – tu znaleźć można wszelkie informacje związane zarówno z Jeffreyem Gitomerem jak i seminarium MASTERCLASS in SALES.
Pytania nadesłane na adres masterclass@gitomer.pl zostaną zadane Jeffreyowi Gitomerowi podczas seminarium w części przeznaczonej na dyskusję.