Ikea po półrocznej przerwie wraca ze standardową reklamą. W Warszawie klienci ponownie otrzymają papierowe katalogi szwedzkiej firmy. W tym roku motywem przewodnim jest sen.
Ikea po 6 miesiącach wraca do wysyłania papierowych katalogów. W sierpniu ubiegłego roku koncern wycofał się z dystrybucji darmowego katalogu. Wówczas podał, że klubowicze Ikea Family będą mogli zamówić bezpłatny egzemplarz przez internet oraz odebrać go w sklepie lub saloniku prasowym.
Jak się jednak okazuje, mieszkańcy stolicy ponownie otrzymają papierową ofertę szwedzkiej firmy. Ikea zmniejszyła o ponad połowę liczbę egzemplarzy. W tym roku wyśle ok. 2 mln sztuk, dla porównania w ubiegłym roku w skrzynkach pocztowych wylądowało ok. 5 mln egzemplarzy.
Tematem przewodnim nowego katalogu będzie sen.
Szwedzka firma w ostatnim czasie wprowadziła w krakowskiej placówce tzw. cichy dzień. Oprócz działań społecznych, tj. wycofanie ze sklepów plastikowych opakowań, podejmuje testy innych rozwiązań. Przykładem może być wprowadzenie płatności czasem w Dubaju lub zmiana formatu sklepów.
DF
























































