REKLAMA

Białystok ogranicza kampanię promocyjną miasta z powodu logo

2008-12-30 16:50
publikacja
2008-12-30 16:50
Po zamieszaniu wokół logo stolicy Podlasia, które okazało się podobne do znaku organizacji gejowskiej z Nowego Yorku, miasto nie będzie zamawiało, ani wprowadzało nowych reklam i gadżetów ze słoneczkiem. W obiegu zostaną tylko te materiały, które już funkcjonują.

Ta sytuacja potrwa do czasu, gdy niezależni eksperci wyjaśnią, czy autor logo - firma Eskadra z Krakowa, nie popełniła plagiatu. Nie wiadomo jeszcze, kto wykona ekspertyzy. Na pewno będą to specjaliści od prawa autorskiego. Jeden z Białegostoku, drugi spoza miasta.

Jak dowiedziało się Polskie Radio Białystok, nowojorska organizacja Gay Center wie o zamieszaniu wokół logo. Jej rzecznik nie chciał tej sprawy komentować.
Źródło:IAR
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Kraków

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki