REKLAMA
TYLKO U NAS

BNP PARIBAS BANK POLSKA SA: Wpisanie do Krajowego Rejestru Sądowego zmian Statutu BNP Paribas Bank Polska S.A.

2022-03-02 15:31
publikacja
2022-03-02 15:31
Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ


Spis załączników:
RB06_BNPP_Zal_Tekst_jednolity_Statutu_Banku_2022_03_02.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)
RB06_BNPP_Attach_Articles_of_Association_of_the_Bank_consolidated_text_2022-03-02.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 6 / 2022
Data sporządzenia: 2022-03-02
Skrócona nazwa emitenta
BNP PARIBAS BANK POLSKA SA
Temat
Wpisanie do Krajowego Rejestru Sądowego zmian Statutu BNP Paribas Bank Polska S.A.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd BNP Paribas Bank Polska S.A. („Bank”) informuje, że dnia 2 marca 2022 r. powziął informację o zarejestrowaniu w dniu 1 marca 2022 r. przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, części zmian Statutu Banku przyjętych przez Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Banku w dniu 4 stycznia 2022 r. („NWZ”).
Jednocześnie, w załączeniu, Bank przekazuje tekst jednolity Statutu Banku, uwzględniający zmiany zarejestrowane przez Sąd w dniu 1 marca 2022 r.

Nowe lub zmienione postanowienia statutu Banku:

1. W § 6a dotychczasową treść oznacza się jako ustęp 1 oraz dodaje się nowy ustęp 2 w brzmieniu:
„Bank może świadczyć na rzecz spółek powiązanych z Bankiem lub z podmiotem dominującym wobec Banku usługi związane z wykorzystaniem systemów, infrastruktury i technologii informatycznych Banku, w tym usługi przetwarzania danych, usługi bezpieczeństwa teleinformatycznego, usługi zabezpieczające przetwarzanie informacji, usługi serwisowania oprogramowania i infrastruktury informatycznej oraz usługi doradcze w tym zakresie.”

2. § 20 ust. 1 pkt 1) lit. b) otrzymuje brzmienie:
„powoływania i odwoływania członków Zarządu Banku oraz zatwierdzania wewnętrznego podziału zakresu obowiązków pomiędzy członkami Zarządu,”

3. § 21 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„Zarząd Banku liczy od czterech do dziewięciu członków. Członkowie Zarządu są powoływani na okres wspólnej kadencji, która trwa trzy lata.”

4. W § 21 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„Członkowie Zarządu powinni mieć wiedzę, umiejętności i doświadczenie, odpowiednie do pełnionych przez nich funkcji i powierzonych im obowiązków oraz dawać rękojmię należytego wykonywania tych obowiązków.”

5. W § 26 ust. 1 i 2 otrzymują brzmienie:
„1. Oświadczenia woli w imieniu Banku składają:
1) dwaj członkowie Zarządu działający łącznie lub jeden członek Zarządu łącznie z prokurentem lub pełnomocnikiem działającym w granicach udzielonego pełnomocnictwa,
2) dwóch prokurentów działających łącznie,
3) pełnomocnicy działający samodzielnie lub łącznie w granicach udzielonych pełnomocnictw.
2. W Banku udziela się prokury łącznej, upoważniającej do działania wspólnie z drugim prokurentem lub członkiem zarządu.”

6. W § 33 ust. 1 pkt 5) otrzymuje brzmienie:
„Pism okólnych dyrektorów wykonawczych, dyrektorów zarządzających Banku oraz innych osób zajmujących stanowiska równorzędne dyrektorom zarządzającym,”

7. W § 33 ust. 1 pkt 9) otrzymuje brzmienie:
„Regulaminów wewnętrznych obszarów (w przypadku podjęcia takiej decyzji przez Prezesa Zarządu, jeżeli obszarem kieruje dyrektor wykonawczy) pionów/innych równorzędnych pionom form organizacyjnych/podstawowych komórek organizacyjnych Centrali Banku wydawanych przez nadzorujących członków Zarządu/dyrektorów wykonawczych.”

8. W § 33 ust. 2 pkt 5) otrzymuje brzmienie:
„dyrektorom wykonawczym, dyrektorom zarządzającym i innym osobom zajmującym stanowiska równorzędne dyrektorom zarządzającym Banku oraz dyrektorowi Biura Maklerskiego – w odniesieniu do podległych komórek, jednostek organizacyjnych lub innych form organizacyjnych, w tym do wydawania wzorów druków i formularzy oraz instrukcji służbowych,”


Podstawa prawna
§ 5 pkt 1) i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z 29 marca 2018 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 757)
Załączniki
Plik Opis
RB06_BNPP_Zał_Tekst jednolity Statutu Banku_2022_03_02.pdfRB06_BNPP_Zał_Tekst jednolity Statutu Banku_2022_03_02.pdf Tekst jednolity Statutu BNP Paribas Bank Polska S.A. - wersja PL
RB06_BNPP_Attach_Articles of Association of the Bank_consolidated text_2022-03-02.pdfRB06_BNPP_Attach_Articles of Association of the Bank_consolidated text_2022-03-02.pdf Tekst jednolity Statutu BNP Paribas Bank Polska S.A. - wersja EN

MESSAGE (ENGLISH VERSION)






Entry of the Amendments to the Articles of Association of BNP Paribas
Bank Polska S.A. into the National Court Register





current report no. 6/2022


date: 2 March 2022





The Management Board of BNP Paribas Bank Polska S.A. (“the Bank”) hereby
announces that on 2 March 2022 the Bank obtained information that on 1
March 2022 the District Court for the capital city of Warsaw in Warsaw,
XIII Business Division of the National Court Register registered same of
the amendments to the Articles of Association of the Bank, adopted by
the Extraordinary General Meeting of the Bank on 4 January 2022 (“EGM”).


Furthermore, the Bank provides the consolidated text of the Bank’s
Articles of Association, including the amendments registered by the
Court on 1 March 2022.


New or amended provisions of the Bank’s Articles of Association are as
follows:


1. The existing text of § 6a shall be marked as para. 1 and the
following new para. 2 shall be


added:


“The Bank has the right to provide to its affiliated entities or its
parent entity services related to use of the Bank's systems,
infrastructure and information technology, including data processing
services, ICT security services, services securing data processing,
software and IT infrastructure maintenance services and advisory
services in the above scope.”


2. The existing § 20 para. 1 item 1) section b) shall read as follows:


“appointment and dismissal of members of the Bank’s Management Board and
approval of internal division of responsibilities between the members of
the Management Board,”


3. The existing § 21 para. 1 shall read as follows:


“The Bank’s Management Board consists of four to nine members. The
members of the Bank’s Management Board are appointed for a common term
of three years.”


4. The existing § 21 para. 3 shall read as follows:


“Members of the Bank’s Management Board should possess knowledge, skills
and experience adequate to the functions they perform and the duties
entrusted to them and offer a guarantee of due performance of those
duties.”


5. The existing § 26 para. 1 and 2 shall read as follows:


“1. The declarations of will on behalf of the Bank are submitted by:


1) two members of the Management Board acting jointly or one member of
the Management Board together with the commercial representative or
proxy acting within the power of attorney granted, 2) two commercial
representatives acting jointly,


3) proxies acting jointly or alone within the powers of attorney
granted. 2. Commercial representation granted in the Bank is a joint
commercial representation authorizing to act jointly with another
commercial representative or a member of the Management Board.”


6. The existing § 33 para. 1 item 5) shall read as follows:


“Circular letters of the Bank’s executive and managing directors and
other persons in posts equivalent to managing directors,”


7. The existing § 33 para. 1 item 9) shall read as follows:


“Internal regulations of areas (if the President of the Bank’s
Management Board makes such a decision and if the area is managed by an
executive director) / lines/ other organisational forms equivalent to
lines / basic organisational sections of the Bank’s Head Office / issued
by the supervising members of the Management Board/executive directors.”


8. The existing § 33 para. 2 item 5) shall read as follows:


“executive directors and managing directors and other persons in posts
equivalent to managing directors of the Bank and the director of the
Brokerage House - with respect to the subordinated organisational
sections, units or other organisational forms, including also the
issuance of the models of official letters and forms, and official
instructions,”





Legal basis


Article 5 item 1) and Article 6 of the Minister of Finance Ordinance
dated 29 March 2018 regarding the current and periodic information
disclosed by issuers of securities and conditions for recognizing as
equivalent information required by the laws of a non-member state
(consolidated text: Journal of Laws of 2018, item 757)


INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2022-03-02 Jean-Charles Aranda Wiceprezes Zarządu
2022-03-02 Aleksandra Zouner Dyrektor Zarządzający
Pion Rachunkowośc i Zarządczej
i Relacj i Inwestorskich
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)
Tematy
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki