Poniedziałek przywitał klientów ING Banku Śląskim awarią uniemożliwiającą skorzystanie z usług maklerskich.


[Aktualizacja, godz. 13:10]
Biuro prasowe ING Banku Śląskiego poinformowało, że od godziny 12:30 problemy z logowaniem do ING Makler Mobile nie występują.
***
Od rana czytelnicy Bankier.pl piszą na alert@bankier.pl, powiadamiając Redakcję o niedostępności usługi ING Makler. "ING Makler / makler Mobile nie działają, na infolinii nie potrafią podać do kiedy będzie awaria, brak informacji od banku" - podaje jeden z nich. "Dalej brak łączności ING Makler. Na dodatek w bardzo ważnym dniu po weekendzie, gdzie zdarzyło się dużo ważnych rzeczy dla inwestorów" - czytamy w innym zgłoszeniu.
Infolinia ING Banku Śląskiego potwierdza, że trwa awaria uniemożliwiająca logowanie do internetowego systemu transakcyjnego, jak i aplikacji mobilnej ING Makler Mobile umożliwiającej korzystanie z konta maklerskiego. Pracownica infolinii wyraziła nadzieję, że problem zostanie rozwiązany w ciągu kilku minut.
Około godziny 10:20 problemy techniczne potwierdziło również biuro prasowe ING Banku Śląskiego. – Potwierdza, że występują problemy techniczne z dostępem do ING Makler Mobile. Trwają prace naprawcze. Na chwilę obecną nie jesteśmy w stanie określić godziny przywrócenia dostępności. Wszystkich klientów przepraszamy za zaistniałe niedogodności – podaje Joanna Majer-Skorupa z biura prasowego banku.
MWC