REKLAMA
WAKACJE NA GIEŁDZIE

Awaria w ING Banku Śląskim. Problemy z dostępem do konta maklerskiego

2016-09-12 10:08
publikacja
2016-09-12 10:08

Poniedziałek przywitał klientów ING Banku Śląskim awarią uniemożliwiającą skorzystanie z usług maklerskich.

Awaria w ING Banku Śląskim. Problemy z dostępem do konta maklerskiego
Awaria w ING Banku Śląskim. Problemy z dostępem do konta maklerskiego
/ Bankier.pl

[Aktualizacja, godz. 13:10]

Biuro prasowe ING Banku Śląskiego poinformowało, że od godziny 12:30 problemy z logowaniem do ING Makler Mobile nie występują.

***

Od rana czytelnicy Bankier.pl piszą na alert@bankier.pl, powiadamiając Redakcję o niedostępności usługi ING Makler. "ING Makler / makler Mobile nie działają, na infolinii nie potrafią podać do kiedy będzie awaria, brak informacji od banku" - podaje jeden z nich. "Dalej brak łączności ING Makler. Na dodatek w bardzo ważnym dniu po weekendzie, gdzie zdarzyło się dużo ważnych rzeczy dla inwestorów" - czytamy w innym zgłoszeniu.

Infolinia ING Banku Śląskiego potwierdza, że trwa awaria uniemożliwiająca logowanie do internetowego systemu transakcyjnego, jak i aplikacji mobilnej ING Makler Mobile umożliwiającej korzystanie z konta maklerskiego. Pracownica infolinii wyraziła nadzieję, że problem zostanie rozwiązany w ciągu kilku minut.

fot. / / Bankier.pl

Około godziny 10:20 problemy techniczne potwierdziło również biuro prasowe ING Banku Śląskiego. – Potwierdza, że występują problemy techniczne z dostępem do ING Makler Mobile. Trwają prace naprawcze. Na chwilę obecną nie jesteśmy w stanie określić godziny przywrócenia dostępności. Wszystkich klientów przepraszamy za zaistniałe niedogodności – podaje Joanna Majer-Skorupa z biura prasowego banku.

MWC

Źródło:
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (70)

dodaj komentarz
~jeszczeklient
Trochę późno, ale lepiej tak niż wcale.
Pracuję na sidomie codziennie. Awarie są, a najgorsze jest to, że zdarzają się rzeczywiście w momentach raczej kluczowych. Po ostatniej (z 12 IX) miarka się przebrała. Napisałem reklamację z żądaniem zwrotu kilkudziesięciu tysięcy PLN, a otrzymałem zwrot w wysokości kilku tysięcy. Kilka
Trochę późno, ale lepiej tak niż wcale.
Pracuję na sidomie codziennie. Awarie są, a najgorsze jest to, że zdarzają się rzeczywiście w momentach raczej kluczowych. Po ostatniej (z 12 IX) miarka się przebrała. Napisałem reklamację z żądaniem zwrotu kilkudziesięciu tysięcy PLN, a otrzymałem zwrot w wysokości kilku tysięcy. Kilka dni później awaria była mniejsza, ale też napisałem reklamację - dostałem odpowiedź, że to drobna awaria i nie miała wpływu na mój rachunek, czyli odmowa z listą instytucji, do których mogę się dalej odwoływać.
Napisałem odwołanie do banku, ale moje przewidywania są takie, że sprawa trafi do sądu, do czego przygotowany już jestem z pełną dokumentacją.
Jeśli będzie takie zainteresowanie, to poinformuję o przebiegu sprawy.
To są nasze pieniądze i w banku mają być bezpieczne. Dostajemy od banku narzędzia do ich obsługi i te narzędzia nie mogą nas tak zawodzić, abyśmy je tracili, a bank nie będzie ponosił odpowiedzialności.
~69
Dla niektórych to lepiej byłoby, aby ta awaria trwała całą wczorajszą sesję ...
~klient
jakie zadośćuczynienie przewiduje bank ?
~Stefano
Niektórzy oglądają za dużo filmów... System nie pada po to abyście nie mogli handlować albo po to żeby złe biuro obracało Wasze papiery... Padają serwery i nie ma zmiłuj, tak było jest i będzie, każdy system czasem klęka
~bylyklient
Ja już dawno zrezygnowałem z usług ING. Byłem ich klientem przez kilkanaście lat, jeszcze od czasów Banku Śląskiego. Ciągłe awarie, zawieszanie się systemów, słaba komunikacja z klientem. Czarę goryczy przelała sytuacja kiedy okazało się, że po zlikwidowaniu POK-ów i wprowadzeniu systemu makler nie da się wypłacić pieniędzy z rachunku,Ja już dawno zrezygnowałem z usług ING. Byłem ich klientem przez kilkanaście lat, jeszcze od czasów Banku Śląskiego. Ciągłe awarie, zawieszanie się systemów, słaba komunikacja z klientem. Czarę goryczy przelała sytuacja kiedy okazało się, że po zlikwidowaniu POK-ów i wprowadzeniu systemu makler nie da się wypłacić pieniędzy z rachunku, do którego ma się całkowite pełnomocnictwa! Próba odzyskania własnych pieniędzy trwała dobre kilka miesięcy. Bank, który nie chce oddać wpłaconych pieniędzy nie jest godny zaufania. Nie dajcie się nabrać na ładne reklamy! Ostrzegam przed wpłacaniem tam środków.
~topór
Przypadek?... BM ING nie działało dzień po Brexicie, W dniu czytania Prezdenckej ustawy Frankowej , Dziś w bardzo ważnym dniu ... czysty przypadek?
~klient
W przeddzien brexitu tez byla awaria. Po ostrych skargach wlaczyli wspaniolomyslnie dostep na jakies 20 minut przed koncem sesji i moglem zamknac pozycje. Nastepnego dnia na gieldzie byl armagedon. Gdybym nie sprzedal wowczas akcji ponioslbym powazne straty. Tez chodza mi po glowie mysli, ze za duzo tych W przeddzien brexitu tez byla awaria. Po ostrych skargach wlaczyli wspaniolomyslnie dostep na jakies 20 minut przed koncem sesji i moglem zamknac pozycje. Nastepnego dnia na gieldzie byl armagedon. Gdybym nie sprzedal wowczas akcji ponioslbym powazne straty. Tez chodza mi po glowie mysli, ze za duzo tych "przypadkow".
~ewa
jak ktos jest ubrany w longi to ma keke jak jeszcze wyjsc z rynku nie dadza!
~wielebny
tragednia....to już kolejny raz makler nie działa....chyba ten bank ma tylko dobre reklamy...reszta zeszła na psy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~mirek_mireczek
u mnie dalej nie dziala (12:42)......

Powiązane: Alert

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki