Nie działa ci Netflix? To może być wina twojego operatora

Od kilku dni abonenci usług internetowych T-Mobile zgłaszają problemy z działaniem usług popularnego serwisu streamingu wideo Netfliks. Pracownicy telekomu cierpliwie odpowiadają klientom, że prace nad usunięciem problemów trwają, ale wciąż nie wiadomo, kiedy to nastąpi.

(fot. Mike Blake / Reuters)

Pod postami T-Mobile na Facebooku i na profilu marki w serwisie downdetector.pl (także na stronie dedykowanej Netfliksowi) można znaleźć wiele komentarzy niezadowolonych użytkowników, którzy nie mogą od pewnego czasu korzystać z Netfliksa na urządzeniach mobilnych i telewizorach podłączonych do internetu. Informują swojego operatora, że na łączach innych dostawców problemu nie ma.

Specjaliści T-Mobile zajmujący się obsługą kanałów mobilnych tłumaczą, że firma jest świadoma usterki, a technicy pracują nad rozwiązaniem problemu. Wciąż jednak nie ma oficjalnej informacji o uporaniu się z niedogodnościami. 

Redakcja Bankier.pl skierowała do biura prasowego T-Mobile pytanie w tej sprawie, ale wciąż nie otrzymała odpowiedzi.

MG

Źródło:
Firmy:
Tematy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne

Porównaj oferty

Sprawdź, które banki pożyczą pieniądze na najlepszych warunkach, i ile wyniesie miesięczna rata kredytu.

Znajdź najbardziej zyskowną lokatę bankową. Określ najważniejsze cechy, a wyszukiwarka wybierze najlepsze oferty.