4Fun Media rozpoczął negocjacje w sprawie nabycia akcji spółki Screen Network, działającej na rynku digital signage, czyli w gałęzi reklamy bezpośredniej, opartej o ekrany ulokowane w przestrzeni miejskiej, przystosowane do emitowania reklam cyfrowych - podały 4Fun Media w komunikacie.
"W opinii zarządu 4fun Media S.A., rozpoczęcie negocjacji w sprawie zakupu akcji Screen Network jest uzasadnione zamiarem wyjściem 4fun Media poza rynek telewizyjny i dywersyfikacji przychodów w innych obszarach rynku reklamowego, opierającego się o innowacje technologiczne" - napisano w komunikacie.
Jak podały 4Fun Media, Screen Network obsługuje w Polsce łącznie ok. 17 tysięcy nośników reklamowych o zróżnicowanej powierzchni reklamowej, począwszy od wielkoformatowych ekranów ledowych poprzez mniejsze ekrany ulokowane w sieciach sprzedaży, galeriach handlowych, lotniskach, na dworcach i stacjach paliw. (PAP)
jow/ jtt/