Walki komunikatorów
Ponad 57 tysięcy kont założyli użytkownicy Kontaktu, nowego komunikatora udostępnionego przez WP, w ciągu tygodnia od jego premiery. Dziennie logowało się w tym okresie przeciętnie ponad 15 tys. osób.
"To niezwykle obiecujący wynik, zważywszy że promocja Kontaktu odbywała się tylko na stronach WP" - powiedział Marek Borzestowski, prezes WP. - "Potwierdza to szanse na to, by Kontakt stał się najbardziej popularnym komunikatorem. Kilkadziesiąt tysięcy jego użytkowników to dopiero początek, nadal liczymy na to, że duża część z 2 milionów regularnych użytkowników Wp.pl skorzysta z tego prostego i uniwersalnego programu".
Rynek komunikatorów internetowych w Polsce staje się coraz bardziej konkurencyjny. Jego dotychczasowy lider, Gadu- Gadu, był pierwszym i niemalże jedynym polskojęzycznym tego typu programem. Twórcy Kontaktu mają ambicję zagrozić pozycji lidera.
"Popularne Gadu-Gadu działało dotąd bez konkurencji, ale także bez aliansów z jakimkolwiek portalem, który mógłby stanowić źródło nowych użytkowników i partnerem technologicznym, oferującym wsparcie typu know- how" - stwierdził Marek Borzestowski.
+ BiznesNet: Komunikator WP
+ BiznesNet: Milion razy Gadu-Gadu
+ Kontakt
+ Gadu-Gadu
opr. Michał Gonczarski