Jednodniowy program 3IMM został podzielony na trzy bloki tematyczne: „zbieranie danych”, „sprzedaż” oraz „lojalność”. Kluczowi gracze branży interaktywnej, aktywni marketerzy, wydawcy oraz dostawcy usług podzielą się swoją wiedzą na temat zbierania, wykorzystania i zarządzania bazami danych o klientach. Uczestnicy zapoznają się z różnymi metodami gromadzenia danych o swoich klientach, targetowania oferty i zacieśniania więzi z klientem. Prelegenci wyjaśnią m.in. kim jest lojalny klient i w czym tkwi tajemnica jego przyjaźni z naszą marką.
Prelekcje poprowadzą najlepsi polscy praktycy m.in.: Tomasz Jędrkiewicz – prezes NUQ; Sławomir Koźmiński – wiceprezes One2One, Artur Zawadzki – prezes Gemius, Krzysztof Dębowski – dyr. zarządzający SARE, Adam Kwaśniewski – Industry Head z Google, Daniel Czapiewski – dyrektor strategiczny byss.pl.
Podczas konferencji zostaną - po raz pierwszy przedstawione - najnowsze wyniki badań przygotowane przez firmę Gemius, dotyczące wykorzystania tzw. twardych danych posiadanych przez klientów.
Gościem specjalnym 3IMM będzie Andrzej Batko, dyrektor Instytutu Neurolingiwstyki– jeden z najwybitniejszych w Polsce specjalistów zajmujących się, niezwykle ostatnio popularnym, neuromarketingiem. Jego wykład dotyczyć będzie zagadnień związanych z neurolingwistyką stron www oraz przekazów mailowych. Więcej informacji na stronie: www.interactivemarketingmeeting.pl





















































