REKLAMA

Toyota Leasing Polska wprowadza e-faktury

2010-09-22 06:00
publikacja
2010-09-22 06:00

Toyota Leasing Polska jako jedna z pierwszych firm leasingowych w Polsce wprowadza e-faktury do rozliczeń z klientami. 


Toyota Leasing Polska jest jedną z pierwszych firm leasingowych, która wprowadziła nową funkcjonalność w postaci wystawiania faktur elektronicznych tytułem spłaty rat leasingu czy najmu długoterminowego.

Dzięki temu klienci mają dostęp do wszystkich, elektronicznie wystawionych, faktur w jednym miejscu. Klienci otrzymują powiadomienie pocztą elektroniczną o wystawieniu nowej e-faktury. Faktury elektroniczne są podpisane z zastosowaniem bezpiecznego podpisu elektronicznego, tym samym spełniają wszystkie wymogi prawne.

Mamy bardzo pozytywny odzew klientów, którzy zdecydowali się zmienić fakturę papierową na e-fakturę. Na chwilę obecną aż 50% naszych nowych klientów wybrało faktury w wersji elektronicznej - mówi Joanna Jacques - Dyrektor Departamentu Leasingu i Najmu w Toyota Leasing Polska.

System umożliwia bezpieczny dostęp za pośrednictwem dowolnej przeglądarki internetowej. Dla faktur zbiorczych dostępne są gotowe do pobrania zestawienia szczegółów wszystkich umów wchodzących w jej skład.

Funkcjonalność jak również archiwizowanie dokumentów oraz dostęp do nich jest bezpłatny. System został uruchomiony 1 września br.



/ Toyota Leasing
Źródło:Informacja prasowa
Tematy
Konta bez drenowania firmowego budżetu? Sprawdź, gdzie przedsiębiorca płaci najmniej
Konta bez drenowania firmowego budżetu? Sprawdź, gdzie przedsiębiorca płaci najmniej

Komentarze (5)

dodaj komentarz
~Anna
Ja korzystam z e-faktur i jestem zadowolona. Otrzymałam link aktywacyjny, zmieniłam hasło i płacę fv na czas.żadnych problemów z logowaniem się do systemu nie miałam.
~Piotr
Ciekawy wpis - być może pracownika firmy. Ja nie jestem zadowolony z faktur elektronicznych - muszę je sam drukować - kto ma oszczędności i gdzie miejsce dla ekologii!!! Bzdurne rozwiązania rodem z hameryki. Jeżeli nasze US będą przyjmowały faktury w pdf to super ale na razie w przypadku kontroli trzeba okazywać drukowane faktury.Ciekawy wpis - być może pracownika firmy. Ja nie jestem zadowolony z faktur elektronicznych - muszę je sam drukować - kto ma oszczędności i gdzie miejsce dla ekologii!!! Bzdurne rozwiązania rodem z hameryki. Jeżeli nasze US będą przyjmowały faktury w pdf to super ale na razie w przypadku kontroli trzeba okazywać drukowane faktury. Totoya - sorry ale nie kupie u Was więcej samochodu.
~GP
Hahhaha,
Ja kudłaty, durnowaty zamiast najpierw poczytać o tej super dbającej o Klienta firmie wziąłem leasing, wpłaciłem 20% zapłaciłem 4 raty, przyszły wakacje - przestój w sprzedaży - a te palanty zadzwonili do mnie na infolinię i zaczęli dyskutować z pracownikiem, że jak nie zapłacę za 3 dni przeterminowanej raty to mam szykować
Hahhaha,
Ja kudłaty, durnowaty zamiast najpierw poczytać o tej super dbającej o Klienta firmie wziąłem leasing, wpłaciłem 20% zapłaciłem 4 raty, przyszły wakacje - przestój w sprzedaży - a te palanty zadzwonili do mnie na infolinię i zaczęli dyskutować z pracownikiem, że jak nie zapłacę za 3 dni przeterminowanej raty to mam szykować samochód :)
No to im grzecznie przyszykowałem i asta lavista. (kasę wpłaciłem, żeby nie było)
Zeby było śmieszniej za dwa telefony jakiegoś osiłka co się nie potrafi wysłowić mam niby zapłacić 650 zł, czego za chiny (nie Japonię) nie mogę doczytać się ani w OWUL ani w Tabeli Prowizji i Opłat.
Na koniec wystawili mi FV za leasing w okresie, kiedy tego leasingu nie świadczą, a to już idzie do prawnika.

Wkurza mnie ignorancja i brak zrozumienia dla biznesu, traktowanie pieniędzy jak Boga Wszechmogącego. Raz jest tak, a raz śmak szanowna Toyoto Leasing Sp. z o.o. Wam też się może kiedyś nóżka podwinąć i ja tam wtedy będę. I też zamiast z Wami gadać, spróbować się dowiedzieć o co kaman i czy 2 tygodnie nie wystarczą, żebyście wrócili do normy, wdepczę Wam ryj w g... tak, jak Wam się wydaje, że wdeptaliście mi.

Polecam czytajcie dużo w necie, przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji zakupowej...

Wkurzony BYŁY Klient TOYOTA LEASING POLSKA Sp. z o.o.
~Monika Komierzyńska
Wszystkich kolejnych klientów Toyoty zachęcam do wymagania od TL zmiany punktów odnoszących się w tej umowie do OWUL - Ogólne Warunki Umowy Leasingowej, zwłaszcza pkt. 6 do 12 paragrafu 6, przy założeniu, że wszystkie umowy trzaskane są na jedno kopyto co się często zdarza. Sprawdźmy:-) Gdybym teraz podpisywała z nimi umowę zażądałabym Wszystkich kolejnych klientów Toyoty zachęcam do wymagania od TL zmiany punktów odnoszących się w tej umowie do OWUL - Ogólne Warunki Umowy Leasingowej, zwłaszcza pkt. 6 do 12 paragrafu 6, przy założeniu, że wszystkie umowy trzaskane są na jedno kopyto co się często zdarza. Sprawdźmy:-) Gdybym teraz podpisywała z nimi umowę zażądałabym tego, aby wykasowali pkt 7f - "formy i zakresu wykonywania danej czynności" oraz pkt 11 w brzmieniu "Korzystający jest zobowiązany do terminowej zapłaty należności wynikających z Umowy, nawet bez uprzedniego otrzymania faktury..." Komu potrzebna faktura do rozliczeń - niech się nad tym długo zastanowi. Ja sama nie odważyłabym się proponować czegoś takiego moim klientom, bo to po prostu bezczelne. Ale przyznaję, że mogę być nadopiekuńcza.
Tak czy siak. Polecam wszystkim klientom Toyota Leasing zmianę tych wszystkich obwarowań zwłaszcza dotyczących Tabeli Opłat i Prowizji i OWUL, bo dlaczego mamy się karać tymi wszystkimi czynnościami administracyjnymi, powiększać swoje działy księgowości, kiedy oni je kurczą?
A teraz, kiedy się tak ugotowałam godząc się na usługi Toyota Leasing, najbardziej rozwalił mnie punkt 8. w brzmieniu "Informacja o zmianie Tabeli Opłat i Prowizji przekazywana jest niezwłocznie Korzystającemu poprzez udostępnienie zaktualizowanej Tabeli ...i nie stanowi okoliczności uprawniającej Korzystającego do wypowiedzenia Umowy..." Sądzę, że zażądanie zmiany tego paragrafu na "Informacja o zmianie Tabeli Opłat i Prowizji przekazywana jest niezwłocznie Korzystającemu poprzez udostępnienie zaktualizowanej tabeli i stanowi okoliczność uprawniającą Korzystającego do wypowiedzenia Umowy..." powinna trochę podnieść ciśnienie tej mało troskliwej o klienta firmie i być może uda się Państwu uniknąć ukrytych dodatkowych opłat i usług klienta na rzecz wielkiej korporacji Toyota, której się troszkę poprzewracało w głowie od tej całej popularności.
Gdyby ktoś z Państwa próbował dochodzić swych praw w Urzędzie Ochrony Konsumenta, to dowie się, że jako klient prowadzący działalność nie jest wg. prawa konsumentem, a nadużycia muszą być na dużą kwotę. Jaka kwota jest duża? I kto decyduje o wysokości dużej kwoty? Jeśli ktoś jeszcze jest niezadowolony z obsługi w Toyota Leasing niech napisze do mnie mkomie@o2.pl. Możemy sprawdzić czy da się coś wspólnie zrobić.
Życzę dobrego dnia:-)

~Monika Komierzyńska
Ja się zgodziłam na ten rodzaj rozliczenia i jestem bardzo niezadowolona! System ten przerzuca koszty związane z generowaniem faktur na klienta. Jak to się odbywa? Po pierwsze klient poświęca swój czas na logowanie się do tego systemu (zamiast pracownika Toyota Leasing) i odzyskiwanie z własnej pamięci lub wydobywanie z okrojonego Ja się zgodziłam na ten rodzaj rozliczenia i jestem bardzo niezadowolona! System ten przerzuca koszty związane z generowaniem faktur na klienta. Jak to się odbywa? Po pierwsze klient poświęca swój czas na logowanie się do tego systemu (zamiast pracownika Toyota Leasing) i odzyskiwanie z własnej pamięci lub wydobywanie z okrojonego załogowo i przez to niewydolnego działu klienta loginu i hasła. Następnie używa własnej drukarki, papieru i czasu, aby wydrukować fakturę. Jeśli próbuje przywrócić poprzednią formę rozliczenia t.j. fakturę papierową musi wypełnić formularz, w którym zobowiązuje się płacić za tę czynność 7 zł. Tak więc okazuje się, że godząc się na to pozorne udogodnienie przy pozostałych ok. 33 ratach zaoszczędziłam Toyocie Leasing 231 złotych, bo oczywiście podpisując umowę zgodziłam się na korygowanie tabeli opłat. Ciekawe, czy inni też dali się w ten sposób zrobić w tak zwanego "Karolka"?

Powiązane: Leasing

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki