REKLAMA
PROMOCJA CITI I BANKIER.PL

TRAVELPLANET: Uruchomienie Punktu Obsługi Klienta w Łodzi.

2007-11-06 18:20
publikacja
2007-11-06 18:20
Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 41 / 2007
Data sporządzenia: 2007-11-06
Skrócona nazwa emitenta
TRAVELPLANET
Temat
Uruchomienie Punktu Obsługi Klienta w Łodzi.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Travelplanet.pl S.A. ("Emitent", "Spółka") podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 06 listopada 2007 został uruchomiony Punkt Obsługi Klienta w Centrum Handlowym "Galeria Łódzka" w Łodzi.

Stworzenie sieci sprzedaży było najważniejszym celem emisji akcji Travelplanet.pl SA, na realizację którego Spółka zamierza przeznaczyć 2 mln PLN do końca 2007 roku. Aktualna sieć sprzedaży Travelplanet.pl S.A. obejmuje piętnaście POKów - w Warszawie (trzy), Katowicach, Krakowie, Bydgoszczy, Łodzi (dwa), Poznaniu (trzy) , we Wrocławiu (dwa), Częstochowie i Gdańsku.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2007-11-06 Tomasz Moroz Prezes Zarządu
2007-11-06 Bożena Garbińska Prokurent
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)
Tematy
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki