

W przyszłym roku wystartują dwie kampanie promujące nasze produkty mleczne. Do kupna polskich twarogów, serów żółtych i mleka będą przekonywani nie tylko mieszkańcy naszego kraju, ale także Litwy, Azerbejdżanu i Kazachstanu - pisze "Puls Biznesu". Polska Izba Mleka oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka właśnie rozpisały dwa przetargi. Do wydania mają po ponad 8 i pół miliona złotych.
Działania w Polsce i na Litwie będą kontynuacją kampanii "Mam kota na punkcie mleka", natomiast kraje azjatyckie to nowy kierunek dla naszego mleczarstwa.
"To dobry ruch, bo na tych rynkach spożycie mleka rośnie, a polscy mleczarze szerzej tam nie docierają. Poza Unią głównym odbiorcą naszym produktów świeżych była Rosja. Kazachstan i Azerbejdżan są krajami, w których mamy szansę sprzedawać sery żółte i twarogi" - uważa ekspert banku BGŻ Marta Skrzypczyk.
Więcej na ten temat - w "Pulsie Biznesu".
Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)/"Puls Biznesu"/kry/dabr