SMT, dzięki zagranicznym oddziałom swojej spółki zależnej SMT Software Services, wzmocniła działania sprzedażowe na rynkach zagranicznych.


SMT Software Services szacuje, że jej przychody z outsourcingu IT w całym 2014 roku (uwzględniając ciągłość działalności od początku okresu) przekroczą 70 mln zł, z czego sprzedaż zagraniczna stanowić będzie ponad 50%.
Do zagranicznych klientów SMT należą np. Primark, Yellow Line Parking Ltd, Ingage, De Poel. Dzięki stworzonej przez SMT aplikacji AppyParking na Androida, tysiące Londyńczyków oszczędzają swój czas i pieniądze, wyszukując wolne miejsca do parkowania w zatłoczonym Londynie. Z kolei platforma zbudowana dla londyńskiej spółki Ingage stanowi miejsce spotkań inwestorów i zarządów spółek notowanych na londyńskiej giełdzie.
Portal do obsługi wniosków kredytowych wykonany na zlecenie De Poel gwarantuje klientom wykonanie przelewu bankowego w kilka minut od pozytywnej decyzji kredytowej. Przykładem realizacji projektu w Niemczech są aplikacje do zarządzania reklamami dla spółki Adnologies. W każdym miesiącu klienci Adnologies wdrażają i zarządzają tysiącami kampanii marketingowych przy pomocy produktów SMT.
SMT Software Services skupia swoją działalność wyłącznie na outsourcingu IT. Zatrudnia około 700 pracowników i aktualnie rekrutuje kolejnych 100 w trójmiejskim oddziale. Poprzez lokalne spółki-córki prowadzi projekty dla klientów nie tylko z Europy, ale także Bliskiego Wschodu i USA. Kolejnym rynkiem, na którym spółka zamierza zaistnieć już w przyszłym roku jest Skandynawia, gdzie wzrasta zapotrzebowanie na produkty IT najwyższej jakości. Spółka rozważa także otwarcie pierwszego centrum programistycznego poza granicami Polski.
SMT/at/