REKLAMA

Rosną przychody CDRL

2015-01-28 10:03
publikacja
2015-01-28 10:03

Przychody CDRL, właściciela marki Coccodrillo, w 2014 r. wzrosły o 27% w sieci polskich sklepów i wyniosły 106,11 mln zł. Przychody w segmencie e-commerce wyniosły 5,29 mln zł i były o 40% wyższe niż w poprzednim roku.

Rosną przychody CDRL
Rosną przychody CDRL
/ Materiały spółki

- Wyniki sprzedaży w polskiej sieci  sklepów oraz w internecie potwierdzają, że miniony rok był bardzo udany dla CDRL i marki Coccodrillo – powiedział Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL. Po trzech kwartałach spółka zanotowała wzrost zysku netto o 243% rok do roku do 9,876 mln zł. W tym czasie wynik EBITDA wzrósł o 82% do 15,790 mln zł. Przychody po trzech kwartałach wyniosły 117,745 mln zł wobec 109,193 mln zł przed rokiem.

- Chcemy być przewidywalną i przejrzystą spółką. Dlatego zdecydowaliśmy się na osobne publikowanie kluczowych danych sprzedażowych. Zamierzamy też raportować w tym roku miesięczne dane dot. przychodów ze sprzedaży – powiedział prezes CDRL Marek Dworczak.

Przychody CDRL ze sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce w 2014 r. wyniosły 106,11 mln zł wobec 83,45 mln zł w poprzednim roku (wzrost o 27%). W samym IV kwartale wyniosły one 30,39 mln zł wobec 26,56 mln zł (wzrost o 14%).

Przychody ze sprzedaży towarów w kanale e-commerce wyniosły 5,29 mln zł w 2014 r. wobec 3,77 mln zł w 2013 r. (wzrost o 40%). W samym IV kwartale ten kanał sprzedaży wygenerował 1,09 mln zł przychodów wobec 0,92 mln zł przed rokiem.

CDRL/at/

Źródło:Informacja prasowa
Tematy
Wyjątkowa Wyprzedaż Forda. Hybrydowe SUVy już od 88 900 zł.
Wyjątkowa Wyprzedaż Forda. Hybrydowe SUVy już od 88 900 zł.

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki