Przychody CDRL, właściciela marki Coccodrillo, w 2014 r. wzrosły o 27% w sieci polskich sklepów i wyniosły 106,11 mln zł. Przychody w segmencie e-commerce wyniosły 5,29 mln zł i były o 40% wyższe niż w poprzednim roku.


- Wyniki sprzedaży w polskiej sieci sklepów oraz w internecie potwierdzają, że miniony rok był bardzo udany dla CDRL i marki Coccodrillo – powiedział Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL. Po trzech kwartałach spółka zanotowała wzrost zysku netto o 243% rok do roku do 9,876 mln zł. W tym czasie wynik EBITDA wzrósł o 82% do 15,790 mln zł. Przychody po trzech kwartałach wyniosły 117,745 mln zł wobec 109,193 mln zł przed rokiem.
- Chcemy być przewidywalną i przejrzystą spółką. Dlatego zdecydowaliśmy się na osobne publikowanie kluczowych danych sprzedażowych. Zamierzamy też raportować w tym roku miesięczne dane dot. przychodów ze sprzedaży – powiedział prezes CDRL Marek Dworczak.
Przychody CDRL ze sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce w 2014 r. wyniosły 106,11 mln zł wobec 83,45 mln zł w poprzednim roku (wzrost o 27%). W samym IV kwartale wyniosły one 30,39 mln zł wobec 26,56 mln zł (wzrost o 14%).
Przychody ze sprzedaży towarów w kanale e-commerce wyniosły 5,29 mln zł w 2014 r. wobec 3,77 mln zł w 2013 r. (wzrost o 40%). W samym IV kwartale ten kanał sprzedaży wygenerował 1,09 mln zł przychodów wobec 0,92 mln zł przed rokiem.
CDRL/at/




















































