Spis treści:
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
| Raport bieżący nr | 12 | / | 2018 | |||||||||
| Data sporządzenia: | 2018-05-09 | |||||||||||
| Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
| REDAN | ||||||||||||
| Temat | ||||||||||||
| Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w kwietniu 2018 r. |
||||||||||||
| Podstawa prawna | ||||||||||||
| Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | ||||||||||||
| Treść raportu: | ||||||||||||
| Zarząd Redan S.A. informuje, iż: Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w kwietniu 2018 r. wyniosła ok. 50 mln co oznacza spadek o 3% w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 171 mln zł i była niższa o ok. 1% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego. Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec kwietnia 2018 wyniosła 142,2 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 2% w odniesieniu do kwietnia 2017. Segment dyskontowy W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w kwietniu 2018 r. wyniósł ok. 32 mln zł, co oznacza wzrost o 6% w porównaniu do kwietnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 105 mln zł i była wyższa o ok. 3% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w kwietniu 2018 wyniosły ok. 0,6 mln zł co oznacza wzrost o 7% w stosunku do kwietnia 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 2,5 mln zł i była wyższa o ok. 3% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego. Sieć TXM na koniec kwietnia składała się z 398 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,9 tys. m2, która była o 0,3% wyższa niż na koniec kwietnia 2017. Segment modowy Na rynku modowym sprzedaż towarów w kwietniu 2018 r. wyniosła ok. 18 mln zł i była niższa o ok. 16% porównując do kwietnia poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 66 mln zł i była ok. 6% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w kwietniu 2018 wyniosły 2,2 mln zł co oznacza spadek o 19% w stosunku do kwietnia 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 10,7 mln zł i była 4% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego. Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec kwietnia 2018 wyniosła 36,3 tys. m2, tj. była na poziomie o 7% niższym niż w tym samym momencie 2017 r. |
||||||||||||
| MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
| 2018-05-09 | Bogusz Kruszyński | Prezes Zarządu | Bogusz Kruszyński | ||
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)
























































