Przychody grupy VRG w październiku 2019 roku wyniosły około 75,7 mln zł i były wyższe rdr o 32,1 proc. - poinformowała spółka w komunikacie. Narastająco od początku roku przychody grupy wyniosły około 811,5 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 37,3 proc.


Przychody ze sprzedaży detalicznej w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) wyniosły w październiku około 48,1 mln zł (w tym Bytom 13,5 mln zł) i były wyższe rdr o 40,9 proc.
Łącznie od początku roku przychody w segmencie odzieżowym wyniosły około 507 mln zł (w tym Bytom 151,8 mln zł), co oznacza wzrost rdr o 52,3 proc.
Przychody ze sprzedaży detalicznej w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły około 24,9 mln zł i były wyższe rdr o 22,4 proc. Łącznie w okresie styczeń-październik 2019 roku sprzedaż w tym segmencie wyniosła około 273,3 mln zł (+21,1 proc.).
Skonsolidowana marża ze sprzedaży grupy w październiku wyniosła około 54,9 proc. i była wyższa rdr o 2,0 pkt. proc. Narastająco od początku roku marża grupy wyniosła około 51,7 proc. i była wyższa rdr o 1,1 pkt proc.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec października 2019 roku wyniosła 54,3 tys. m kw. (w tym Bytom 16,4 tys. m kw.). (PAP Biznes)
doa/ ana/