Ruszyła nowa kampania reklamowa konta internetowego ING Banku Śląskiego, w której Marek Kondrat czyta bajki dla dorosłych."Tylko to mamy za darmo, co robimy sami" - tak kończą się bajki opowiadane przez Marka Kondrata w kampanii ING. W ten sposób bank pokazuje korzyści z posiadania konta internetowego.
- W nowej kampanii połączyliśmy tradycyjną formę literacką - bajkę z nowoczesnym medium, jakim jest internet. Bajka opowiadana przez Marka Kondrata okazuje się być filmem umieszczonym na YouTube - opowiada Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego.
W kampanii wykorzystane zostaną 3 filmy. Działania promocyjne obejmą również prasę (tygodniki opinii i magazyny), internet (portale), outdoor (reklama na citylightach zlokalizowanych w 8 największych miastach) oraz kino.
Autorem kampanii jest agencja Brain, media zaplanował i kupił dom mediowy PanMedia Western.
Kondrat czyta bajki w kampanii ING
2010-05-09 23:27
publikacja
2010-05-09 23:27
2010-05-09 23:27