REKLAMA

Gant bada preferencje mieszkaniowe w stolicy

2010-10-20 15:20
publikacja
2010-10-20 15:20

W branży deweloperskiej następuje nowy trend w podejściu do klienta. Ma on coraz większy wpływ na kształt inwestycji i jej otoczenie. W powstającej w Warszawie inwestycji - „Kaskada na Woli” - Gant Development SA postanowił włączyć nabywców mieszkań, mieszkańców dzielnicy oraz innych zainteresowanych w komercjalizację obiektów handlowych.


Badanie preferencji względem punktów handlowo-usługowych jest propozycją ogólnopolskiego dewelopera skierowaną do przyszłych mieszkańców warszawskiego obiektu, ale także do osób, które już zamieszkują jego okolicę. Ich wskazania pozwolą określić rzeczywiste zapotrzebowanie na działalność handlową i usługową. Dzięki temu firmy będą mogły lepiej dostosować się do oczekiwań potencjalnych klientów, a ci z kolei w zasięgu ręki będą mieli lokale, które są im faktycznie potrzebne.

- Powierzchnie handlowo-usługowe w Kaskadzie na Woli to ponad 6 tys. metrów kwadratowych. Zależy nam, aby struktura lokali była dopasowana zarówno do potrzeb przyszłych mieszkańców budynku, jak i naszych najbliższych sąsiadów. Chcemy, aby Kaskada stanowiła nowoczesny i funkcjonalny kompleks, gwarantujący odpowiedni komfort życia  - powiedział Dariusz Wilk, Dyrektor Marketingu w Gant Development.

Narzędzie do komercjalizacji umieszczone jest na stronie www.gant.pl, w części poświęconej inwestycji w Warszawie, pod zakładką „Komercjalizacja”. Uczestnicy badania, wchodząc w tę zakładkę, mają do dyspozycji mapę z oznaczonymi numerycznie lokalami. Klikając na dany lokal mogą przypisać mu jedną z pięciu kategorii: artykuły spożywcze, artykuły zdrowotne, usługi, gastronomia i sklepy. Następnie, za pomocą rozwijalnej listy, mogą określić najbardziej według nich pasujący profil działalności. Na zakończenie należy wpisać swój adres e-mail i przesłać zaznaczone propozycje komercjalizacji.



/ Fleishman-Hillard sp. z o.o.
Źródło:Informacja prasowa
Tematy
Wyjątkowa wyprzedaż Ford Pro. Poznaj najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.

Komentarze (1)

dodaj komentarz
~Mikołaj
Moim zdaniem bardzo dobry pomysł. W końcu klient powinien być najważniejszy, bo dzięki temu idzie cała sprzedaż. Nawet teraz można zauważyć, że Gant się poprawia. Wcześniej miał inwestycję nie bardzo udane, dużo klientów skarżyło się na tego dewelopera, teraz częściej słyszy się pochwały.

Powiązane: Warszawa

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki