REKLAMA
TYLKO U NAS

GRUPA LOTOS: Powołanie Członka Zarządu – uzupełnienie informacji

2018-06-08 14:41
publikacja
2018-06-08 14:41
Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 11 / 2018
Data sporządzenia: 2018-06-08
Skrócona nazwa emitenta
GRUPA LOTOS
Temat
Powołanie Członka Zarządu – uzupełnienie informacji
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Grupa LOTOS S.A. („Spółka”) w uzupełnieniu raportu bieżącego nr 10/2018 z dnia 6 czerwca 2018 roku przekazuje informacje dotyczące życiorysu zawodowego nowo powołanego Członka Zarządu Spółki na stanowisko Wiceprezesa Zarządu ds Finansowych - Pana Roberta Sobkowa.

Pan Robert Sobków od 2017 roku pełni funkcję dyrektora w Instytucie Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich w Poznaniu w którym m.in. zrestrukturyzował Instytut, wykorzystał synergię finansową ze spółkami zależnymi, zrealizował projekty inwestycyjne, doprowadził do skomercjalizowania praw niematerialnych o wartości przychodów ponad 1 mln USD rocznie. W latach 2013 – 2017 pracował w Europejskiej Wyższej Szkole Biznesu w Poznaniu oraz jako profesor nadzwyczajny w Wyższej Szkole Handlu i Usług w Poznaniu. Jako prezes LMB Consulting przez 11 lat doradzał w zakresie zarządzania, finansów przedsiębiorstw oraz wycen wartości niematerialnych spółek. Solidne doświadczenie zawodowe w kreowaniu polityki finansowej zdobywał jako V-ce Prezes ds. Finansowych i Pełnomocnik ds. Przekształceń Kapitałowych, a wcześniej jako Dyrektor Finansowy w Sunset Suits Men’s Fasion. Wykonując obowiązki V-ce Prezesa ds. Finansowych w Tonsil S.A. zarządzał polityką finansową, a w szczególności przygotowywał i wdrażał restrukturyzację finansową spółki akcyjnej. W Wielkopolskich Tartakach „Witar” zatrudniających prawie 2000 osób, jako Dyrektor ds. Analizy i Kontroli Finansowej, optymalizując w nim procesy i dokonując zmian w przepływach pieniężnych, doprowadził do uzyskaniu efektu synergii równej dotychczasowej wartości zobowiązań kredytowych. Pan Robert Sobków karierę zawodową rozpoczął w 1991 roku jako Dyrektor Zakładu Analiz Ekonomicznych w „Eureka Consulting” wykonując i nadzorując szerokie spektrum ponad stu opracowań strategicznych, finansowych i operacyjnych; jak wyceny projektów inwestycyjnych czy plany restrukturyzacji przedsiębiorstw. Doktor nauk ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na wydziale Zarządzania, gdzie uzyskał również tytuł magistra ekonomii. Włada językami: angielskim i rosyjskim.

Podstawa prawna szczegółowa: §5 pkt 5 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2018-06-08 Mateusz Aleksander Bonca Prezes Zarządu
2018-06-08 Jarosław Kawula Wiceprezes Zarządu
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)
Tematy
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki