Vivid Games, który w I kw. 2015 r. zwiększył zysk do 1,16 mln zł z 0,37 mln zł rok wcześniej, spodziewa się, że II kw. może być lepszy niż I kw. Spółka z dużą nadzieją oczekuje na jesienną premierę gry Real Boxing 2. Do końca... Czytaj dalej
Vivid Games, który w I kw. 2015 r. zwiększył zysk do 1,16 mln zł z 0,37 mln zł rok wcześniej, spodziewa się, że II kw. może być lepszy niż I kw. Spółka z dużą nadzieją oczekuje na jesienną premierę gry Real Boxing 2. Do końca... Czytaj dalej
Vivid Games, który zdecydował nie przydzielać akcji w prywatnej emisji, obecnie rozważa publiczną emisję akcji. Spółka zakłada, że przeprowadzi ją przed końcem roku. Podtrzymuje też plan przejścia do końca 2015 r. na główny... Czytaj dalej
Polska branża producentów gier z każdą nową premierą wydaje się umacniać swoją pozycję. Oprócz gigantów takich jak Techland, czy CD Projekt swój ogromny potencjał pokazują również mniejsze spółki. Jedną z nich jest notowany na NewConnect Vivid, który zeszły rok może zaliczyć do rekordowych. O sytuacji spółki, przyszłych premierach oraz nowej strategii w rozmowie z Bankier.pl opowiada Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games SA. Czytaj dalej
Od poniedziałku specjalna wersja Godfire™: Rise of Prometheus, jako jedna z pierwszych gier na świecie, dostępna jest na urządzenia wyposażone w najnowszy procesor Qualcomm® Snapdragon™ 805. Zgodnie z przyjętą strategią, celem Vivid Games jest stałe miejsce w światowej czołówce najbardziej zaawansowanych technologicznie producentów gier na urządzenia mobilne. Czytaj dalej
Real Boxing zadebiutował dziś na największej subskrypcyjnej platformie dystrybucyjnej zarządzanej przez jedną z wiodących japońskich firm telekomunikacyjnych KDDI. Czytaj dalej
Vivid Games w 2014 r. planuje emisję prywatną i przeniesienie notowań na główny rynek GPW. Nowa strategia spółki zakłada produkcję od jednego do dwóch tytułów rocznie, wydawanie i inwestycje w gry producentów zewnętrznych, przejęcia... Czytaj dalej
W listopadzie ubiegłego roku na Bankier.pl postawiliśmy tezę, że polscy producenci gier to żyła złota. Wyceny spółek z branży rosły wówczas ponadprzeciętnie, a stojące przed nimi perspektywy dawały nadzieję na podtrzymanie tego trendu. Dzisiaj, po niecałych czterech miesiącach, stawiamy pytanie: co zostało z tej hossy? Kwartalne wyniki deweloperów gier wideo pokazują, że branża wciąż rośnie w siłę. Czytaj dalej
Od dziś za pośrednictwem sklepu Google Play, gra Godfire: Rise of Prometheus dostępna jest dla posiadaczy urządzeń mobilnych z systemem Android na całym świecie. Czytaj dalej
Niedawny sukces „This War of Mine”, nowej gry 11 bit studios, sprawił, że akcje producentów gier znów stały się bardzo chętnie kupowanym towarem. Hossa może jednak być nieco trwalsza, ponieważ rodzime studia powoli wychodzą z piwnic i zaczynają sobie coraz lepiej poczynać na światowym rynku. Czytaj dalej
Producenci gier komputerowych nie przerywają w dostarczaniu emocji na warszawskim parkiecie. Rozbudzone nadzieje, niespodziewane sukcesy oraz rozczarowanie – akcjonariusze na pewno nie mogli narzekać na nudę. Czytaj dalej
Resort gospodarki pomoże promować się polskim producentom na kluczowych targach zagranicznych - informuje "Puls Biznesu". Czytaj dalej
Vivid Games wprowadził do sprzedaży za pośrednictwem Apple AppStore grę BMX Jam i planuje co najmniej cztery kolejne tytuły do końca tego roku, poinformowała spółka w komunikacie."Zgodnie z zapowiedziami wypuszczamy na rynek... Czytaj dalej
Kurs praw do akcji Vivid Games, polskiego producenta gier komputerowych, wzrósł na otwarciu w pierwszym dniu notowań na rynku NewConnect o 14,7 proc. do 0,39 zł.Do obrotu trafiło 8,8 mln praw do akcji serii B.Z prywatnej oferty akcji spółka... Czytaj dalej
Kurs praw do akcji Vivid Games, polskiego producenta gier komputerowych, wzrósł na otwarciu w pierwszym dniu notowań na rynku NewConnect o 14,7 proc. do 0,39 zł.Do obrotu trafiło 8,8 mln praw do akcji serii B.Z prywatnej oferty akcji spółka... Czytaj dalej