
Akcjonariusze Vivid Games upoważnili zarząd do podwyższenia kapitału zakładowego poprzez emisję akcji o łącznej wartości nominalnej nie większej niż 1 mln zł, z wyłączeniem prawa poboru - wynika z uchwał podjętych przez NWZ spółki. Czytaj dalej
Akcjonariusze Vivid Games upoważnili zarząd do podwyższenia kapitału zakładowego poprzez emisję akcji o łącznej wartości nominalnej nie większej niż 1 mln zł, z wyłączeniem prawa poboru - wynika z uchwał podjętych przez NWZ spółki. Czytaj dalej
Akcjonariusze Vivid Games zdecydują 21 października o podwyższeniu kapitału zakładowego o maksymalnie 1 mln zł z wyłączeniem prawa poboru dotychczasowych akcjonariuszy - podała spółka w projektach uchwał. Prezes Remigiusz Kościelny poinformował, że spółka chce do końca roku przedstawić plan finansowania, w tym spłaty 10,5 mln zł obligacji zapadających w maju 2020 r. Czytaj dalej
Vivid Games planuje wprowadzić na rynek w najbliższych 12 miesiącach co najmniej 20 gier mobilnych, 8 gier na Nintendo Switch oraz 3 tytuły na komputery PC - podała spółka w komunikacie. Plany producenta gier obejmują dywersyfikację portfela produktów, rozbudowę sieci dystrybucji i rozwój niezależnych linii biznesowych. Czytaj dalej
Akcjonariusze Vivid Games zdecydują 21 października o podwyższeniu kapitału zakładowego w granicach kapitału docelowego z wyłączeniem prawa poboru dotychczasowych akcjonariuszy w całości lub w części - poinformowała spółka w projektach uchwał. Czytaj dalej
Kapitalizacja spółek gamingowych z GPW przekroczyła już poziom 25 mld zł - wynika z raportu Poland Gaming Sector autorstwa Zenit Management. Drugi kwartał 2019 roku był jednak dla branży słaby, szczególnie blado wypadli mali producenci. Czytaj dalej
Vivid Games podtrzymuje, że chce wydawać 2-3 średniej wielkości (mid-core) gry rocznie - w trzecim kwartale do graczy ma trafić pierwszy taki tytuł w tym roku - poinformował prezes Remigiusz Kościelny. Spółka rozmawia z inwestorami w kontekście zapadających w przyszłym roku obligacji o wartości ponad 10 mln zł - w tym momencie wyklucza emisję akcji. Czytaj dalej
Vivid Games podtrzymuje, że chce wydawać 2-3 średniej wielkości (mid-core) gry rocznie - w trzecim kwartale do graczy ma trafić pierwszy taki tytuł w tym roku - poinformował prezes Remigiusz Kościelny. Spółka rozmawia z inwestorami w kontekście zapadających w przyszłym roku obligacji o wartości ponad 10 mln zł - w tym momencie wyklucza emisję akcji. Czytaj dalej
Prezes i wiceprezes Vivid Games, będący jednocześnie głównymi akcjonariuszami spółki, postanowili sprzedać część udziałów, aby wesprzeć finansowo swoją firmę. Czytaj dalej
Vivid Games pozyska blisko 2 mln zł ze sprzedaży części akcji przez zarząd spółki i środki te trafią na rozwój portfolio, marketing i promocję nowych tytułów. Vivid Games w 2019 r. chce wydać kilkanaście nowych gier - poinformowała spółka w komunikacie. Czytaj dalej
Producent gier musi zapłacić dużą kwotę zaległego podatku CIT, co jeszcze bardziej obciąży bardzo słabe wyniki spółki. Czytaj dalej
Najnowsza gra trafiła już do ponad miliona graczy i znajduje się pierwszej dziesiątce rankingu najczęściej pobieranych gier wyścigowych w blisko 100 krajach. Czytaj dalej
Producenci gier wkraczają do grona największych giełdowych spółek. PlayWay znajdzie się niedługo w mWIG40, natomiast Vivid Games wkroczy do indeksu sWIG80. Czytaj dalej
PlayWay zastąpi spółkę Medicalgorithmics w indeksie mWIG40 po sesji giełdowej 21 września - poinformowała GPW w komunikacie. W indeksie sWIG80, poza Medicalgorithmics, znajdą się Vivid Games oraz Voxel. Indeks ten, prócz PlayWaya, opuszczą Lubawa i Stelmet. Czytaj dalej
Uchwała Nr 848/2018 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 10 sierpnia 2018 r. w sprawie dopuszczenia i wprowadzenia do obrotu giełdowego na Głównym Rynku GPW akcji zwykłych na okaziciela serii G spółki VIVID GAMES S.A. Czytaj dalej
Podczas kontroli celno-skarbowej ustalono, że Vivid zawyżył w 2016 roku koszty uzyskania przychodu. Akcje spółki wyraźnie tanieją na środowej sesji. Czytaj dalej