
Vivid Games odnotował 0,85 mln zł skonsolidowanej straty netto w III kw. 2017 r. wobec 0,87 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie. Czytaj dalej
Vivid Games odnotował 0,85 mln zł skonsolidowanej straty netto w III kw. 2017 r. wobec 0,87 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie. Czytaj dalej
Przełożenie zaplanowanej na IV kw. 2017 r. premiery dwóch gier wpłynie negatywnie na wynik finansowy spółki w 2017 roku, pozwalając jednak na realne zwiększenie przychodów w 2018 r. – powiedział Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Dodał, że opóźnienie wprowadzenia gier na rynek nie wygeneruje dodatkowych kosztów. Czytaj dalej
Premiery gier "Space Pioneer" i "Metal Fist" nastąpią w I półroczu 2018 r., poinformował ich producent Vivid Games. Ponadto w tym tygodniu do testów soft-launch trafiła kolejna gra z portfela bydgoskiej spółki - "Gravity Rider (Moto: Hot Tracks)". Czytaj dalej
Narodowe Centrów Badań i Rozwoju po raz kolejny dofinansuje projekty z branży gier wideo. Branża ta ma stać się dzięki temu kołem zamachowym naszej gospodarki. Spośród niemal 100 mln zł przeznaczonych na ten cel część środków otrzymają także spółki giełdowe. Czytaj dalej
Wyniki finansowe Vivid Games w drugim półroczu 2017 r. mogą być podobne jak w pierwszym – poinformował Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Dodał, że spółka ma zapewnione środki na rozwój na najbliższe 1,5 roku. Nie planuje zaciągać kredytów, emitować akcji ani obligacji. Do końca 2018 r. chce wydać łącznie sześć gier. Czytaj dalej
Uchwała Nr 989/2017 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 28 sierpnia 2017 r. w sprawie wyznaczenia pierwszego dnia notowania w alternatywnym systemie obrotu na Catalyst obligacji na okaziciela serii A spółki VIVID GAMES S.A. Czytaj dalej
Wielkie targi czas zacząć. We wtorek ruszył Gamescom, który rok w rok przyciąga do Kolonii największych producentów gier oraz setki tysięcy odwiedzających. Z czym na to wielkie wydarzenie pojechały spółki z warszawskiej GPW? Czytaj dalej
Uchwała Nr 929/2017 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia do alternatywnego systemu obrotu na Catalyst obligacji na okaziciela serii A spółki VIVID GAMES S.A. Czytaj dalej
Vivid Games na żądanie GPV, dotyczące wykonania opcji wniesienia, dokona warunkowego podwyższenia kapitału zakładowego i emisji na rzecz GPV warrantów subskrypcyjnych uprawniających do objęcia łącznie 1.500.000 akcji nowej emisji - poinformowała spółka w komunikacie. Czytaj dalej
Gry komputerowe to giełdowa lokomotywa, chwilowa moda czy czysta spekulacja? – nad tą kwestią zastanawiali się paneliści podczas 21. Konferencji WallStreet w Karpaczu. Czytaj dalej
Vivid Games odnotował 1,94 mln zł skonsolidowanej straty netto w I kw. 2017 r. wobec 2,76 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie. Czytaj dalej
2Uchwała Nr 513/2017 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 24 maja 2017 r. w sprawie dopuszczenia i wprowadzenia do obrotu giełdowego na Głównym Rynku GPW akcji zwykłych na okaziciela serii F spółki VIVID GAMES S.A. Czytaj dalej
Vivid Games uplasował wszystkie oferowane obligacje, pozyskując 10,5 mln zł - podała spółka w komunikacie. Czytaj dalej
Zarząd Vivid Games podjął uchwałę w przedmiocie emisji nie więcej niż 10 500 trzyletnich obligacji na okaziciela serii A o wartości nominalnej 1 000 zł każda, podała spółka. Obligacje zostaną wyemitowane w trybie oferty publicznej, która rozpocznie się 18 kwietnia. Czytaj dalej
Vivid Games wyemituje do 10,5 tys. zabezpieczonych obligacji o wartości nominalnej 1 tys. zł każda - podała spółka w komunikacie. Czytaj dalej