
Prezesi producenta gier Vivid Games sprzedali duże pakiety akcji. Pozbyli się oni udziałów wartych ponad 3,5 mln złotych, nadal pozostają jednak większościowymi akcjonariuszami. Czytaj dalej
Prezesi producenta gier Vivid Games sprzedali duże pakiety akcji. Pozbyli się oni udziałów wartych ponad 3,5 mln złotych, nadal pozostają jednak większościowymi akcjonariuszami. Czytaj dalej
W ubiegły czwartek w sklepach App Store pojawiła się kolejna gra notowanego na GPW Vivid Games - bijatyka "Mayhem Combat". Tytuł został ciepło przyjęty przez graczy, a warto pamiętać, że premiera na najważniejszej platformie - Androidzie - jeszcze przed "Mayhemem". Czytaj dalej
Vivid Games udostępnił największą produkcję w swojej historii - grę "Mayhem Combat" dla klientów Apple App Store, podała spółka. Jednocześnie 13 lipca gra trafi do użytkowników urządzeń z systemem... Czytaj dalej
Gra "Space Pioneer" osiągnęła 1 mln pobrań, poinformował Vivid Games. Czytaj dalej
Vivid Games ustalił, że premiera gry "Mayhem Combat" (wcześniej "Metal Fist") w sklepie Apple App Store nastąpi 28 czerwca 2018 r., a w sklepie Google Play -13 lipca... Czytaj dalej
Akcje Vivid Games dziś mocno drożeją po informacjach o bardzo dobrej sprzedaży gry "Space Pioneer". Czytaj dalej
Vivid Games odnotowało 3,07 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2018 r. wobec 1,94 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie. Strata... Czytaj dalej
Vivid Games odnotował 6,52 mln zł skonsolidowanej straty netto w 2017 r. wobec 3 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie. "Strata wykazana przez grupę Vivid Games to w dużej... Czytaj dalej
Vivid Games oczekuje ok. 6,5 mln zł skonsolidowanej straty netto za rok 2017, poinformowała spółka. "W związku z wejściem w życie przepisów zmienionej Ustawy o podatku dochodowym od osób... Czytaj dalej
Vivid Games rozpoczął dystrybucję gry "Gravity Rider" w modelu subskrypcyjnym we współpracy z brazylijską spółką Bemobi Media e Entretenimento LTDA, poinformował Vivid Games. Czytaj dalej
Zaplanowane na najbliższe miesiące premiery trzech gier wpłyną zdecydowanie pozytywnie na przychody spółki - powiedział dziennikarzom Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Dodał, że przełożenie terminów oficjalnego wprowadzenia gier na rynek było trafną decyzją, a podane terminy nie ulegną zmianom. Czytaj dalej
Vivid Games zakłada, że zbliżające się premiery trzech gier nie tylko rozszerzą portfolio, ale będą miały zdecydowanie pozytywny wpływ na przychody, poinformował prezes Remigiusz Kościelny. "Przez... Czytaj dalej
Vivid Games ustalił, że premiera gry "Space Pioneer" (wcześniej "Outer Pioneer") nastąpi w maju 2018 r., "Metal Fist" - w czerwcu, a "Gravity Rider" (wcześniej... Czytaj dalej
Vivid Games oczekuje, że nowe gry firmy, które zostaną wydane w przyszłym roku, mogą osiągnąć wyższą sprzedaż niż seria Real Boxing - poinformował PAP Biznes prezes Remigiusz Kościelny. Poza pracą nad własnymi tytułami grupa nadal rozmawia o współpracy dystrybucyjnej z innymi producentami. Czytaj dalej
Vivid Games odnotował 0,85 mln zł skonsolidowanej straty netto w III kw. 2017 r. wobec 0,87 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie. Czytaj dalej