Real Boxing zadebiutował dziś na największej subskrypcyjnej platformie dystrybucyjnej zarządzanej przez jedną z wiodących japońskich firm telekomunikacyjnych KDDI.


- Rynki azjatyckie są dla nas bardzo ważne, co podkreślaliśmy podczas poniedziałkowej konferencji prasowej. Od dłuższego czasu pracujemy nad rozbudową kanałów sprzedaży na kontynencie azjatyckim. Nawiązaliśmy kontakty z ponad 100 partnerami, a teraz przyszedł czas na formalizowanie porozumień, a co za tym idzie zwiększanie sprzedaży naszych produktów w Azji. Już wkrótce będziemy mogli pochwalić się kolejnymi sukcesami - zapowiada Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.
Pośrednikiem w dystrybucji produktów Vivid Games jest japońska ROA Holdings i to właśnie dzięki umowie z tą firmą Real Boxing trafił do kanału sprzedaży KDDI. Użytkownicy platformy poprzez stałą opłatę subskrypcyjną uzyskują dostęp do wszystkich udostępnionych tam aplikacji. Jest ich obecnie niespełna 1000. Przychody z każdej aplikacji obliczane są na podstawie rynkowego rankingu prowadzonego przez KDDI który uwzględnia takie wielkości jak liczba pobrań, instalacji czy częstotliwości użytkowania, a następnie redystrybuowane do wydawcy. – To bardzo atrakcyjny model dla wydawców gier. Przychody z każdej aplikacji zależą tylko i wyłączenie od jej popularności. Real Boxing świetnie sprawdza się na podobnej tego typu platformie w Ameryce Południowej, na której dostępny jest już od kilku miesięcy - podkreśla Michał Michalczenia, Business Manager Vivid Games.