REKLAMA

Tomasz Lis i Monika Olejnik mniej cenni reklamowo

2010-07-30 13:54
publikacja
2010-07-30 13:54

Tomasz Lis i Monika Olejnik to najcenniejsi dla reklamodawców ludzie mediów. Liderem rankingu „Forbesa” okazał się Marek Kondrat, którego wartość wyceniono na 912,5 tys. zł.

Tomasz Lis za udział w reklamie może zarobić 607 tys. zł – wynika z tegorocznego rankingu polskiej edycji miesięcznika „Forbes”. Redaktor naczelny „Wprost” zajmuje w zestawieniu wszystkich gwiazd polskiego show-biznesu 7. miejsce. Rok temu był na 4. pozycji, a jego wartość reklamową oceniono na 5 tys. zł więcej niż obecnie.

Kolejnym przedstawicielem mediów w rankingu „Forbesa” jest Monika Olejnik. Dziennikarka TVN24 i Radia ZET znalazła się na 12. miejscu, a jej wycena reklamowa wynosi 558 tys. zł. Oznacza to spory spadek w porównaniu z 2009 rokiem, kiedy Olejnik zajmowała 3. miejsce, a jej wartość marketingową oceniono na 723 tys. zł.

Ze środowiska mediów w czołowej dwudziestce zestawienia „Forbesa” znaleźli się jeszcze Kuba Wojewódzki (16. miejsce, wartość reklamowa 544 tys. zł) i Kamil Durczok (17. miejsce, 537 tys. zł). W górnej połowie rankingu uplasowali się ponadto Justyna Pochanke (23. miejsce – spadek o 16. pozycji w porównaniu z 2009 rokiem, wartość reklamowa 516,5 tys. zł), Szymon Majewski (34. miejsce – spadek o 23. „oczka”, 435 tys. zł), Tomasz Sekielski (42. miejsce, 405 tys. zł) oraz Wojciech Mann (46. miejsce, 400 tys. zł).

Ogółem najcenniejszy reklamowo w polskim show-biznesie okazał się Marek Kondrat, którego wartość pod tym względem wyceniono na 912,5 tys. zł. Kolejne miejsca zajęli Robert Kubica oraz politycy: Lech Wałęsa, Leszek Balcerowicz i Donald Tusk.



Autor artykułu: tw

Źródło:

Do pobrania

wirtualnetabelkapngwirtualnetabelkapng
Tematy
Miejski model Ford Puma. Trwa wyjątkowa wyprzedaż

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki