„Dotychczas ubezpieczeniom direct zaufało niemal 40 000 kierowców w całej Polsce. Świadczy to o tym, że Polacy są przygotowani na nowoczesne usługi ubezpieczeniowe, a także potwierdza fakt, że cenią swój czas i pieniądze. Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom Link4 obsługi na wysokim poziomie nie tylko przy zakupie polisy, ale również przy likwidacji ewentualnej szkody” powiedział Mariusz J. Sarnowski, prezes Link4 TU SA.
TU Link4 jest pierwszą w Polsce firmą oferującą komunikacyjne ubezpieczenia direct. Od stycznia 2003 roku, kierowcy w całej Polsce mogą ubezpieczać swoje samochody przez telefon, dzwoniąc pod numer (0 prefix 22) 444 44 44.
Jako swoje przewagi nad konkurencją przedstawiciele Link4 wymieniają znacznie niższe ceny ubezpieczeń, niż u konkurencji, co jest spowodowane wyeliminowaniem konieczności skorzystania z usług agenta. To znacznie obniża koszty działalności. Skoncentrowanie się na niewielkiej liczbie ubezpieczeń ma powodować, że potencjalny klient w czasie rozmowy telefonicznej uzyska dokładne i prawidłowe informacje na temat ubezpieczeń, co jest trudne przy oferowaniu znacznie większej ilości ubezpieczeń przez agentów innych ubezpieczycieli. Jako zaletę podawany jest też krótki czas usuwania szkód – zamykający się przeważnie w ciągu 14 dni.
Link4 oferuje ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC odbiorcom indywidualnym oraz, jako ich uzupełnienie, pozostałe ubezpieczenia komunikacyjne; NNW, Zielona Karta i Assistance. Oferta ubezpieczeniowa jest prezentowana i uzgadniana z klientem w trakcie rozmowy telefonicznej. Po jej akceptacji, polisa ubezpieczeniowa wraz ze wszystkimi dokumentami ubezpieczeniowymi jest wysyłana do klienta pocztą. Za ubezpieczenie klient może zapłacić jednorazowo lub w ratach, w dogodny dla siebie sposób; kartą kredytową w trakcie trwania rozmowy telefonicznej lub gotówką, przy odbiorze dokumentów. Polisa staje się ważna po opłaceniu składki przez klienta.






















































