Strata netto Miraculum zmniejszyła się do 11,19 mln zł w 2017 r.

Miraculum odnotowało 11,19 mln zł jednostkowej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w 2017 r. wobec 15,44 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Strata operacyjna wyniosła 8,34 mln zł wobec 9,81 mln zł straty rok wcześniej.

Jednostkowe przychody ze sprzedaży sięgnęły 20,21 mln zł w 2017 r. wobec 32,18 mln zł rok wcześniej.

"Nadrzędnym celem zarządu na rok 2018 jest poprawa sytuacji biznesowej spółki oraz wprowadzenie jej na ścieżkę stabilnego wzrostu. […] W ciągu najbliższych miesięcy planujemy wdrożenie nowych linii produktowych i odświeżenie opakowań produktów w nawiązaniu do aktualnych trendów w markach Tanita ( produkty do depilacji ), Lider ( marka wyspecjalizowana w męskich kosmetykach do golenia ) i Być może ( produkty perfumeryjne )" - napisał prezes Tomasz Sarapata w liście do akcjonariuszy.

Działalność Miraculum koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży preparatów do pielęgnacji skóry, depilacji, a także wyrobów perfumeryjnych i kosmetyków do makijażu. W 2007 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.

Źródło:
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
MIRACULUM -3,60% 1,21
2019-12-06 13:44:22
WIG -0,61% 55 994,68
2019-12-06 17:15:02
WIG20 -0,91% 2 073,11
2019-12-06 17:15:00
WIG30 -0,49% 2 380,65
2019-12-06 17:15:00
MWIG40 0,32% 3 829,04
2019-12-06 17:15:01
DAX 0,86% 13 166,58
2019-12-06 17:37:00
NASDAQ 1,00% 8 656,53
2019-12-06 22:03:00
SP500 0,91% 3 145,91
2019-12-06 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.