Skonsolidowane przychody VRG w styczniu 2022 roku wyniosły 91,8 mln zł, co oznacza wzrost o 11,9 proc. rdr - poinformowała spółka we wstępnych szacunkach.


Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w styczniu 47,8 mln zł, o 8,4 proc. więcej rdr.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w styczniu 42 mln zł i były wyższe rdr o 15,8 proc.
Sprzedaż online ukształtowała się w styczniu na poziomie 13,3 mln zł, co oznacza spadek rdr o 27,5 proc.
VRG poinformowało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnęła w styczniu 50,4 proc. i była niższa o 0,1 pp. rdr.
Jak podano, łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec stycznia 2023 roku wyniosła 52,1 tys. m kw., czyli spadła o 0,6 proc. rdr. (PAP Biznes)
pam/ osz/