Skonsolidowane przychody VRG w lipcu 2022 roku wyniosły 110,5 mln zł, co oznacza wzrost o 1,5 proc. rdr - poinformowała spółka w komunikacie. Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły około 696 mln zł i były wyższe rdr o około 32,6 proc.


Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w lipcu 55,4 mln zł, 3,5 proc. mniej rdr. W okresie styczeń-lipiec w tym segmencie przychody wyniosły około 351,6 mln zł i były wyższe o 29,7 proc. rdr.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w lipcu 51,8 mln zł i były wyższe rdr o 7,2 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 328,5 mln zł, czyli wzrosła o 38,9 proc. rdr.
Sprzedaż online ukształtowała się w lipcu na poziomie 16,2 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 11,7 proc. Narastająco od początku roku sprzedaż online wyniosła 104,9 mln zł i była niższa o 8,6 proc. rdr.
VRG poinformowało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnęła w lipcu 51,4 proc. i była niższa rdr o 1,5 pp. Narastająco, marża wyniosła 53,7 proc. i była wyższa o 2,2 pp. rdr.
Jak podano, łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec lipca wyniosła 52,3 tys. m kw., w porównaniu do 52,2 tys. m kw. rok wcześniej. (PAP Biznes)
doa/ asa/