Skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy LiveChat Software w okresie trzech miesięcy zakończonych w czerwcu 2022 roku (I kwartał roku finansowego 2022/23) wyniosły 15,21 mln USD i były o 16,8 proc. wyższe niż rok wcześniej - poinformowała spółka w szacunkach.


"Wzrost przychodów w porównaniu do stanu sprzed roku wynika zarówno ze zwiększenia liczby klientów wszystkich rozwiązań Grupy, jak i wyższego ARPU" - poinformowała spółka w komunikacie.
Wartość miesięcznych powtarzalnych przychodów (MRR - Monthly Recurring Revenue) grupy ze wszystkich produktów, na koniec czerwca 2022 r. wyniosła 4,82 mln USD co oznacza wzrost o 3,9 proc. w stosunku do stanu na koniec marca 2022 i o 14,5 proc. rok do roku.
Na koniec czerwca 2022 r. ARPU produktu LiveChat wyniosło 120,5 USD wobec 120,9 USD na koniec marca 2022 r. i 119 USD przed rokiem.
Na koniec I kwartału 2022/23 liczba płacących klientów LiveChat wyniosła 36.823, a ChatBot 2.541.(PAP Biznes)
seb/ gor/