REKLAMA

Koniec samoobsługi na stacjach Neste

2013-07-22 04:40
publikacja
2013-07-22 04:40

Firma Shell zmienia wygląd kolejnych stacji benzynowych, przejętych niedawno od Neste Polska. Dwie już działają pod marką nowego właściciela, kolejne będą zmieniane w następnych miesiącach. Inne będzie nie tylko logo, ale i model funkcjonowania placówek. Nie będą to jak dotąd stacje samoobsługowe, ale obiekty ze sklepami i pełną obsługą pracowniczą. Przedstawiciele koncernu zapewniają, że pracę na stacjach znajdzie w sumie ok. 1000 osób.

  - Na wszystkich stacjach będziemy proponować ofertę sklepową, czyli pojawi się sklep i pełna obsługa, zarówno na podjeździe, jak i w sklepie, a to prawie 1 tys. dodatkowych miejsc pracy, które będziemy we wszystkich tych lokalizacjach mogli zaoferować - zapewnia Anna Kruszko, członek zarządu i dyrektor Integracji Spółek Shell Polska.

Na początku kwietnia koncern Shell przejął od fińskiej firmy Neste 105 obiektów samoobsługowych w całej Polsce. Nowy właściciel rozpoczął już zmianę wizerunku i modelu funkcjonowania sieci.

 - W momencie podpisania umowy przystąpiliśmy de facto do realizacji naszych zamierzeń, czyli uruchomiliśmy wszystkie nasze plany, które przygotowaliśmy - wyjaśnia Anna Kruszko.- Już wcześniej stworzyliśmy bardzo dokładny plan inwestycyjny dla każdej lokalizacji.

Jako pierwsza gruntowne zmiany przeszła stacja przy Trasie Armii Krajowej w Warszawie. Kolejny był obiekt w Alejach Jerozolimskich również w stolicy.

Proces rebrandingu do końca przyszłego roku przejdzie większość przejętych placówek. W przypadku stacji, których rozbudowa nie będzie możliwa, koncern będzie analizował różne scenariusze. 

 - Proces inwestycyjny jest zaplanowany na kolejne kilkanaście miesięcy, bo wiadomo, że wymaga to stosownych pozwoleń - mówi Kruszko Agencji Informacyjnej Newseria.-  Tempo  w dużej mierze zależy od tego, czy uda nam się uzyskać wszystkie stosowne pozwolenia do przeprowadzenia procesu założonego w naszym planie inwestycyjnym.

Shell liczy na to, że nowe placówki przyciągną zarówno dotychczasowych klientów sieci, klientów Neste, jak i nowych, którzy nigdy dotąd nie korzystali jeszcze z usług jednej bądź drugiej stacji. 

  - Oprócz samej oferty paliwowej pojawi się cała gama produktów, najbardziej potrzebnych w drodze. Na wszystkich stacjach pojawią się sklepy i podstawowe produkty, zaoferujemy kawę, przekąski w ramach oferty Deli2go - wymienia Anna Kruszko.

/ newseria.pl
Źródło:
Tematy
Wyjątkowa wyprzedaż Ford Pro. Poznaj najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.

Komentarze (6)

dodaj komentarz
~Hultaj
I tysiąc miejsc pracy za najniższą krajową.
I paliwo o 30 gr droższe
I bęzynę Vpower dla głupków, którym łatwo wmówić , że jakiś tam tajemniczy dodatek zwiększy moc silnika. Oczywiście za następne 30 gr drożej
I tandetne plastikowe modeliki ferrari w programie lojalnościowym, żeby już dzieciom kierowców mieszać w głowie.
I tysiąc miejsc pracy za najniższą krajową.
I paliwo o 30 gr droższe
I bęzynę Vpower dla głupków, którym łatwo wmówić , że jakiś tam tajemniczy dodatek zwiększy moc silnika. Oczywiście za następne 30 gr drożej
I tandetne plastikowe modeliki ferrari w programie lojalnościowym, żeby już dzieciom kierowców mieszać w głowie. Shell ma się kojarzyć z Ferrari , luksusem, elitarnością itp
~Baca
POdobno sieć Neste wykupił Watykan z o.Rydzykiem.
~K A P O odpowiada ~Baca
OJ RYDZYK ma dobre mozgowie lepsze od pezetperowskich
tych z dyplomami peerelowskimi
~Baca odpowiada ~K A P O
Zgoda,tylko niech bydlak odprowadza POdatki jak każda inna polska firma....
~Arizona odpowiada ~Baca
I tak jak zagraniczne supermarkety - tak tak farbowany Baco.
Żeby banda rudego miała co kraść.
Żadnych podatków dla tego żądu, niech padnie na pysk i do pierdla.

Farbowany do Kobierzyna razem ze szmaciejem - WON !!!
~Obywatel
I paliwo o 10-20 groszy drożej :(

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki