Jutro rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Play. Pod hasłem "Taki pełny, a taki lekki" operator promuje jedną z opcji abonamentowych. Nowa kampania dotyczy promocyjnego abonamentu Play Lajt za 30 zł.
- W piętnastosekundowym spocie widzimy przedstawienie baletowe, w którym oprócz filigranowych baletmistrzów występuje balerina o bardzo pełnych kształtach. Baletnica huśta się na huśtawce, wysoko ponad głowami tancerzy, a w finałowej scenie skacze z huśtawki prosto w objęcia jednego z artystów, który bez trudu łapie ją i przerzuca niczym lekką plażową piłkę do drugiego z tancerzy - opowiada o nowym filmie reklamowych marki Aleksandra Smolarska, PR & communication specialist.
Kampania, która rusza 6 lipca, obejmie swoim zasięgiem telewizję, prasę, radio oraz nośniki outdoorowe. Wszystkie materiały łączy hasło "Abonament Play Lajt za 30 zł. Taki pełny, a taki lekki".
Za stronę kreatywną kampanii odppwiada agencja Brain. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu GuideLine.