Przychody grupy Gino Rossi w marcu 2018 roku wyniosły 17,8 mln zł i były o 24,6 proc. niższe rok do roku - wynika z wyliczeń PAP Biznes na podstawie komunikatu spółki.
Sprzedaż samego Gino Rossi spadła rdr w marcu o 24,6 proc. do 12 mln zł, a sprzedaż Simple wyniosła 5,8 mln zł, o 25,3 proc. mniej niż rok wcześniej.
Sprzedaż e-commerce w Gino Rossi w marcu spadła o 9 proc., a w Simple spadła o 12,6 proc.
Narastająco od początku 2018 roku sprzedaż Gino Rossi spadła o 18,6 proc. rok do roku, do 34,5 mln zł, a sprzedaż Simple była niższa o 22,6 proc. rdr i wyniosła 15,8 mln zł.
Marża na sprzedaży detalicznej (salony stacjonarne i internet) w I kwartale 2018 roku wyniosła w Gino Rossi 40,5 proc. (spadek o 5,7 p.p.), a w Simple 49,1 proc. (spadek o 4,9 p.p.). (PAP Biznes)
pel/ osz/





















































