REKLAMA
WAKACJE NA GIEŁDZIE

Grupa Commercial Union powierza budżet mediowy domowi mediowemu Universal McCann

2008-12-10 13:40
publikacja
2008-12-10 13:40
Grupa Commercial Union zdecydowała, że przenosi obsługę swojego  budżetu mediowego do Universal McCann.  Wybór został dokonany w drodze przetargu.  Brały w nim udział 3 domy mediowe. O zwycięstwie UM zadecydowała zarówno strategia mediowa jak atrakcyjność przedstawionej oferty.
„Przetarg poprzedza nasze dalsze plany dotyczące wprowadzania marki Aviva i wyboru agencji kreatywnej. Bardzo dziękujemy Starcomowi za dotychczasową pracę. Universal zdecydowanie wyprzedził pozostałe agencje pod względem strategii i podejścia do poszczególnych grup docelowych. A to było najważniejsze kryterium wyboru partnera. Komisja prowadząca przetarg była jednomyślna” – powiedziała Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Commercial Union Polska.

/ Universal McCann
Źródło:
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki