REKLAMA

Burger King w Izraelu rozdawał „zabawki dla dorosłych” w Walentynki

2017-02-15 12:00
publikacja
2017-02-15 12:00

Kto powiedział, że wypad do Burger Kinga w dniu zakochanych nie może być romantyczny? Izraelski oddział sieci fast foodów zorganizował nietypową akcję na Walentynki. Burger King rozdawał „zabawki dla dorosłych” w zamówionych zestawach.

fot. / / screen z YouTube

Walentynki już za nami. Przedsiębiorcy jak co roku prześcigali się w ofertach dla zakochanych. W dniu św. Walentego niektóre pary wybierają się na romantyczną kolację. Tym samym raczej wyklucza to bary szybkiej obsługi.

Dlatego izraelski odział Burger Kinga w Tel Awiwie postanowił to zmienić i zachęcić zakochanych do odwiedzenia ich restauracji. Sieć fast foodów w Walentynki sprzedawała zestawy przypominające te z zabawkami dla dzieci, jednak tego dnia były one przeznaczone dla dorosłych. A szczególnie ich zawartość.

Burger King dodawał gadżety dla dorosłych. Można było wybrać opaskę zasłaniającą oczy, małą miotełkę z piór czy masażer głowy. Zestaw dla dorosłych zawierał dwa burgery, dwie porcje frytek i dwa piwa.

Oferta dostępna była tylko w wybranych Burger Kingach w Izraelu, ale akcja promocyjna była na tyle skuteczna, że zachęciła ludzi w innych częściach świata do spędzenia walentynek w restauracjach tej sieci, ponieważ myśleli, że promocja dotyczy wszystkich placówek.

Burger King zna się na żartach

Burger King znany jest z oryginalnych kampanii promocyjnych. Słynne stały się już spory o to, która sieć fast foodów jest lepsza - Burger King czy McDonald's. Ten pierwszy pokazywał w reklamach m.in. kanapkę Whooper nie mieszczącą się w pudełku po Big Macu, zaś na Halloween przesłonięto jeden z oddziałów wielkim prześcieradłem z napisem McDonald's.

Rywal nie pozostaje jednak dłużny. We Francji na jednej z dróg ustawił znak z napisem "McDonald's za 5 km" i tuż obok drugi, kilkunastometrowy, na którym opisana była trasa dojazdu do najbliższego Burger Kinga znajdującego się... 258 kilometrów dalej. Burger King postanowił odpowiedzieć na tą akcję żartem. Zachęcał swoich klientów do kupienia kawy w McDonald's, ponieważ muszą przejechać spory kawałek, aby zjeść "ulubionego" Whoopera.

Rywalizacja obu gigantów z branży fast foodów z pewnością przynosi im wzajemne korzyści, ponieważ obie marki zyskują jednocześnie popularność w internecie.

MH

Źródło:
Tematy
Szukasz pracownika? Opublikuj pierwsze ogłoszenie o pracę już od 59,32 zł na Pracuj.pl!

Szukasz pracownika? Opublikuj pierwsze ogłoszenie o pracę już od 59,32 zł na Pracuj.pl!

Advertisement

Komentarze (4)

dodaj komentarz
~hehe
Drapak łba , przepaska na oczy, miotełka z piór to są zabawki dla dorosłych?
Ktoś ocipiał :-)
~sss
bicze,kajdanki,pejsy dla kobiet,ośle uszy z masażerem ,futerały na peni..y,bobry do naklejania,tupeciki .
~Dżejms
Masażer do głowy tylko dla dorosłych? Opaska na oczy czy pióra? Bo jakby w Izraelu sobie pozwolili na smakowe lateksowe to byłby koniec tej sieci.

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki