Axel Springer Polska przeprasza Tomasza Lisa

Zarząd Axel Springer Polska oraz Robert Krasowski, redaktor naczelny "Dziennika", wyrazili ubolewanie z powodu pojawienia w jednym z wydań gazety zaszyfrowanego komunikatu "WałatOmaszowiLiSowi".

”Publikacja w środowym »Dzienniku«, której pierwsze litery układały się w komunikat dotyczący Tomasza Lisa, ukazała się bez zgody kierownictwa »Dziennika«. Nie odpowiada ona standardom przyjętym w wydawnictwie Axel Springer Polska” – poinformowało wydawnictwo w komunikacie. Do Tomasz Lisa skierowano przeprosiny. – Oczywiście przyjmuję te przeprosiny, chociaż nie ukrywam swojego zażenowania całą sytuacją – mówi Tomasz Lis. Robert Krasowski, naczelny ”Dziennika”, nie chciał odpowiedzieć na pytanie, czy wobec autorów niesmacznego żartu zostaną wyciągnięte konsekwencje. W środowym warszawskim wydaniu ”Dziennika” w jednym z tekstów w dziale świat pierwsze litery kolejnych wersów składały się w pionie na komunikat: ”WałatOmaszowiLiSowi”. Redaktor naczelny ”Dziennika” Robert Krasowski, w dniu ukazania się gazety, nie chciał tego komentować, a Andrzej Talaga, szef działu świat, tłumaczył, że to przypadek.

Według nieoficjalnych informacji Tomasz Lis miał zostać szefem ”Dziennika”.

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne

Wskaźniki makroekonomiczne

Inflacja rdr 2,5% X 2019
PKB rdr 4,4% II kw. 2019
Stopa bezrobocia 5,2% VIII 2019
Przeciętne wynagrodzenie 5 084,56 zł IX 2019
Produkcja przemysłowa rdr 5,6% IX 2019

Znajdź profil