REKLAMA

TMT.Ventures Conference 2006: Jak stworzyć dobre warunki dla nowych technologii

2006-02-17 12:54
publikacja
2006-02-17 12:54
Najciekawsza impreza na temat rozwoju sektora nowych technologii

Najbardziej wpływowe osobistości świata finansów, biznesu i branży nowych technologii będą zastanawiały się w środę, 22 lutego br., na TMT.Ventures Conference 2006, jak ukształtować w Polsce sprzyjające otoczenie rynkowe dla firm z branży nowych technologii, tak aby możliwe było tworzenie przedsięwzięć mogących przynieść ponad stukrotny zwrot z inwestycji - tak jak Skype, czy Google. Dyskutowane będą też strategie inwestycji w firmy nowych technologii.

Na "TMT Executive Seminar" w lipcu 2001 zastanawialiśmy się ile potrwa zapaść rynku TMT (telekomunikacja, nowe media, nowe technologie) i czy inwestowanie w TMT się opłaca. W lutym 2004 (zobacz fotoreportaż) spotkaliśmy się ponownie, aby analizować widoczne już ożywienie i wzrost w poszczególnych sektorach rynku TMT. W marcu 2005 (zobacz fotoreportaż) mowa była o tworzeniu podaży pieniądza na inwestycje w nowe technologie.

Na kolejnym spotkaniu 22 lutego 2006 tematem przewodnim dyskusji będzie pytanie jak stworzyć w Polsce warunki rynkowe dla powstawania firm, które byłyby w stanie zwiększyć swoją wartość tak, aby zwrot z inwestycji wyniósł 100 razy zainwestowane pieniądze. Tak jak w przypadku Google, czy Skype. Nie zabraknie oczywiście podsumowania roku 2005 oraz outlooku na rok 2006.

Imprezę poprowadzi Waldemar Sielski, twórca polskiego biura Microsoft Corporation i jego Dyrektor Generalny w latach 1992 - 2000. Gośćmi specjalnymi będą Michał Kostrzewa, Szef biura Skype w Polsce, oraz Andres Pieczanski, Dyrektor brytyjskiego banku inwestycyjnego Jefferies Broadview, który m.in. inwestuje w spółki technologiczne na bardziej od polskiego rozwiniętym rynku czeskim.

Panelistami i prelegentami na TMT.Ventures Conference 2006 będą tak wpływowe osoby ze świata finansów, biznesu i administracji jak:
  • Piotr Gębala, Krajowy Fundusz Kapitałowy
  • Piotr Sławski, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
  • Marcin Hejka, Intel Capital
  • Jacek Korpała, DBG Eastern Europe
  • Rafał Bator, Enterprise Investors
  • Dawid Sukacz, BB Investment
  • Bogdan Wiśniewski, MCI Management
  • Sylwester Janik, Akcelerator Technologii Centrum Innowacji FIRE
  • Tomasz Czechowicz, MCI Management
  • Leszek Rychlewski, BioInfoBank Institute
  • Marcin Duszyński, Capital One
  • Michał Popiołek, BRE Bank
  • Rafał Abratański, IDMSA.PL
  • Jacek Radziwilski, CDM Pekao
  • Grzegorz Leszczyński, IDMSA.PL
  • Tomasz Jażdzyński, Bankier.pl
  • Krzysztof Samotij, BZ WBK AIB


Wśród gości konferencji można będzie spotkać m.in. Krzysztofa Pietraszkiewicza, Prezesa Związku Banków Polskich, czy szefów najbardziej aktywnych polskich funduszy Venture Capital i Private Equity zrzeszonych w ramach Polskiego Stowarzyszenia Inwestorów Kapitałowych.

Więcej szczegółów

Ewa Stępień, BiznesNet S.A.
e-mail: es@biznesnet.pl, tel: (22) 853 37 76, mobile: 607 805 239

Organizatorzy imprezy:

MCI Management S.A. (www.mci.pl) jest funduszem technologicznym ,wyspecjalizowanym w inwestycjach w branży informatycznej, internetowej oraz mobilnej na terenie Polski i Europy Centralnej. Firma jest notowana na warszawskiej GPW. W okresie 1999- 2005 fundusz dokonał 22 inwestycji. Na dzień 9 lutego holding posiada 15 spółek portfelowych. W portfelu MCI znajdują się między innymi : CCS - integrator systemów informatycznych , Bankier.pl - portal finansowy, internetowe biuro podróży Travelplanet.pl , dostawca rozwiązań pamięci masowych S4E , integrator rozwiązań mobilnych One2One , producent systemów GIS dla administracji GeoTechnologies , ecommerce muzyczny Iplay.pl oraz ecommerce AGD/RTV Hoopla.pl., apteka internetowa DomZdrowia.pl , Comitca - producent formatów i rozwiązań mobilnych dla mediów i przedsiębiorstw ,Telecom Media -agregator kontentu mobilnego .

BiznesNet (biznesnet.pl) komunikuje rynkowi przydatność i zakres stosowania nowych technologii. Jesteśmy firmą z branży mediów i marketingu. Świadczymy biznesowe usługi informacyjne, organizujemy konferencje oraz specjalistyczne kampanie public relations. Doradzamy i wspieramy naszych klientów - dostawców nowych technologii - w realizacji działań marketingowych oraz sprzedażowych.


Źródło:
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki