Przerwa techniczna w PKO BP, Deutsche Banku i Inteligo

W ten weekend większość klientów może bez ograniczeń korzystać ze swoich kont za pośrednictwem bankowości internetowej. Przerwy techniczne zapowiedziały 3 marki bankowe, a w czwartej dojdzie tylko do zmiany strony z logowaniem do rachunku.

Prace serwisowe w weekend rozpoczynający się 5 maja 2017 roku zostaną przeprowadzone w PKO Banku Polskim, Inteligo i Deutsche Banku
Prace serwisowe w weekend rozpoczynający się 5 maja 2017 roku zostaną przeprowadzone w PKO Banku Polskim, Inteligo i Deutsche Banku (fot. lucadp / YAY Foto)

Prace serwisowe w weekend rozpoczynający się 5 maja 2017 roku zostaną przeprowadzone w PKO Banku Polskim, Inteligo i Deutsche Banku. Klientów Banku Millennium czeka natomiast zamiana strony logowania do serwisu Millenet.

Deutsche Bank

Przerwa techniczna dla klientów Deutsche Banku rozpocznie się jeszcze w nocy z piątku na sobotę (z 5 na 6 maja) o północy i potrwa do 8:30 w sobotę 6 maja. W tym czasie wyłączone zostaną systemy db easyNET i powerNET oraz szybkie płatności internetowe. Ograniczony zostanie również dostęp do usług Teleserwisu. Na tym się jednak przerwa nie skończy, bo kolejnego dnia nastąpi druga tura prac.

Rozpoczną się one z soboty na niedzielę o północy i potrwają do godz. 9:30 w niedzielę. W tym czasie ponownie zostaną wyłączone systemy bankowości internetowej, ale tylko w pewnym zakresie. W ramach db easyNET niedostępne będą szybie płatności internetowe, wyciągi elektroniczne i doładowania telefonów, a w przypadku powerNET wyłączone zostaną tylko wyciągi elektroniczne. Ponownie ograniczona będzie funkcjonalność Teleserwisu.

Inteligo i PKO Bank Polski

W PKO Banku Polskim i jego internetowej odnodze Inteligo usługi zostaną wyłączone w niedzielę 7 maja. Prace modernizacyjne będą dotyczyły jednak tylko aplikacji mobilnej IKO – korzystanie z niej nie będzie możliwe od godz. 1:00 do godz. 5:00. W tym czasie klienci nie będą mogli płacić za jej pomocą w sklepach i punktach usługowych oraz realizować płatności z wykorzystaniem usługi „Płacę z IKO” z potwierdzeniem kodem lub czekiem BLIK.

Usługi będą natomiast dostępne w ramach „Płacę z iPKO” i „Płacę z Inteligo” (z wyłaczeniem kodów i czeków BLIK). Bez ograniczeń będzie można również korzystać z kart płatniczych. Użytkownicy bankowości internetowej iPKO i Inteligo muszą jeszcze mieć na uwadze, że w czasie prac wyłączone zostaną zakładki „Przelewy zagraniczne” i „Karty”.

Bank Millennium

W Banku Millennium co prawda nie zaplanowano przerwy technicznej na nadchodzący weekend, ale klienci będą jutro korzystać z nowej strony logowania. Bank zapowiadając zmianę, po szczegóły odsyła do systemu Millenet – każdy z klientów otrzymał odpowiednią informację w wiadomości prywatnej.

Mateusz Gawin

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 1 ~xixon

ja mam w inteligo, ale te ich przerwy to zawsze dosyc sprawnie przebiegaja. no najwazniejsze ze mozna sobie spokojnie placic kartą itd.

! Odpowiedz
0 1 ~jacek

potwierdzam,byla przerwa ale i IKO i iPKO mi dzialało

! Odpowiedz
2 5 ~Marian_LaPan

Najlepszy bank to bank S.p.e.r.m.Y!

! Odpowiedz
1 1 ~Milleciński

Jestem klientem Banku Millennium bardzo aktywnie korzystającym ze strony Millenet, ale pierwsze słyszę o zmianie strony.

! Odpowiedz
4 3 ~kol90

Mnie ciekawi czy kiedyś w końcu skończą się te notoryczne przerwy techniczne w bankach ?

! Odpowiedz
0 3 ~xawery

html5 - Houston, mamy problem! Inaczej: jak podało radio Erewań, dobrze już było...

! Odpowiedz
0 0 ~azet

Bez katastrofy typu wyłączenie internetu nie spodziewałbym się tego. To podobnie jak pytać kiedy na drogach skończą się remonty.

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne