Program lojalnościowy Żywca
Z początkiem lutego ruszył nowy program lojalnościowy dla marki Żywiec - pod nazwą BIRLive. Celem realizowanego programu jest:
- zwiększenie świadomości marki Żywiec,
- zwiększenie lojalności użytkowników Internetu i uczestników programu wobec marki Żywiec w lokalach multibrandowych,
- wykreowanie nowoczesnego wizerunku marki.
Program ten został skonstruowany w taki sposób, by motywować grających do jak największego zaangażowania, oferując im w zamian zabawę w Internecie. Głównym ich zadaniem w ramach gry jest znalezienie przesyłki Żywca skradzionej podczas transportu. Marek Aleksandrowicz, project manager WebService Internet tak charakteryzuje schemat programu: Konstruując grę z góry odrzuciliśmy wariant zakładający, że uczestnicy są z niej eliminowani już w trakcie jej trwania. Dlatego jako kryterium, które pozwoli nam wyłonić zwycięzcę, przyjęliśmy punktację za wykonanie poszczególnych zadań. Zostały one zaprojektowane tak, by umożliwić gradację. Oprócz tego pojawią się również zadania rozłożone na cały czas trwania gry, a za ich pomyślne rozwiązanie przyznawane będą punkty bonusowe. Zwycięzcą zostanie oczywiście osoba, która zdobędzie największą liczbę punktów.
W ciągu pierwszych czterech dni od uruchomienia serwisu www.birlive.pl, odwiedziło go ponad 10 tys. unikalnych użytkowników, z czego ponad 3 tys. pozostawiło swoje dane osobowe. Narzędzia wspierające akcję marketingową to kampania bannerowa i mailingowa, materiały POS w wybranych pubach, autopromocja w serwisie Żywca oraz sam serwis internetowy www.birlive.pl
opr. Łukasz Jonak