Należąca do grupy PKO BP platforma internetowa do zakupu samochodów Automarket sprzedała w 2021 roku ponad 3 tys. aut, a w 2022 roku planuje sprzedać ich 4 tys. - poinformował bank w komunikacie.


W 2021 roku większość aut została sprzedana w wynajmie długoterminowym (48 proc.), w leasingu (34 proc.) i za gotówkę (18 proc.).
"W czwartym kwartale zanotowaliśmy dynamikę wzrostu na poziomie 40 proc. w porównaniu z trzecim kwartałem, poprawiła się także rentowność na poziomie marży i to pomimo rynku pełnego wyzwań: niskiej podaży aut oraz trwającej pandemii" - powiedział cytowany w komunikacie prasowym prezes PKO Leasing Paweł Pach.
Obecnie Automarket. pl współpracuje z 39 dealerami, w tym z 94 punktami sprzedaży w 75 lokalizacjach. (PAP Biznes)
seb/ ana/