W czerwcu w sieci supermarketów spożywczych Intermarché pojawi się 13 nowych produktów pod marką własną, a sześć już istniejących zmieni szatę graficzną. Cena produktów sprzedawanych w Intermarché jest o około 20 proc. niższa od liderów rynkowych w tych samych kategoriach. Różnorodny asortyment obejmuje zarówno produkty classic, jak i premium.
Jakość produktów marek własnych Intermarché potwierdza przyznawany od początku 2007 roku certyfikat "Selection". Dotychczas wyróżniono nim 500 artykułów. Symbol certyfikatu na opakowaniach pozwala na łatwe i szybkie rozpoznanie rekomendowanych przez Intermarché produktów.
Intermarche obserwuje, że sukcesywnie zmienia się podejście klientów do marek własnych. Jeszcze 2 lata temu klienci postrzegali je jako alternatywę wyłącznie dla osób o mniej zasobnym portfelu. Obecnie udział sprzedaży produktów marek własnych stanowi dwucyfrową wartość w całości sprzedaży sieci.
Co nowego na półkach
Sezon letni zaowocował nowymi smakami lodów Adelie śmietankowo - toffi oraz śmietankowo - wiśniowymi. Dodatkowo do gamy deserów lodowych dołączyły lody premium o smakach śmietankowo - czekoladowe z sosem czekoladowym, truskawkowe z sosem truskawkowym oraz śmietankowe z owocami leśnymi. W gamie produktów świeżych pojawiły się kluski na parze Fast&Good, tradycyjne danie w Wielkopolsce oraz na Górnym Śląsku. Regionalnie zwane są również pyzami, buchtami, parowańcami czy pampuchami.
Kisiele Elodie otrzymały odświeżoną szatę graficzną. Natomiast musli Reva poszerza swoją ofertę o kolejne produkty. Tym razem są to musli delikatne i mocno owocowe. W Intermarche pojawią się też pałeczki kukurydziane Cornisie, polecane jako przekąska dla dzieci i dorosłych.
Marka Saint Eloi oferuje nowe fasolki: zieloną, czerwona i białą, gotowe produkty do letnich sałatek. Dodatkowo na ich opakowaniach pojawi się informacja żywieniowa "Dietogram - wiesz, co jesz" z charakterystyczną kombinacją kolorów zielonego, żółtego i pomarańczowego. Opisują one udział procentowy najważniejszych składników codziennej diety w zalecanym jednorazowym spożyciu. Wyróżniają te, których spożycie należy kontrolować, jak i te szczególnie pożądane i cenne dla zdrowia.
Kolejną nowością w grupie artykułów spożywczych jest słonecznik Elodie, ziarna polecane na przekąskę.
Poza tym Intermarche zmienia markę mydeł w kostkach May na Labell. Do istniejących mydeł o zapachach irysa i paczuli, miodu i jaśminu oraz zielonej herbaty i cedru dołączyło mydło kremowe oraz 3 owocowe: grejpfrutowe, brzoskwiniowe i malinowe. Szatę graficzną zmieniły naczynia Tulipe, polecane na grilowanie i pikniki. Zwiększyła się również liczba sztuk w opakowaniu z 6 na 12.


























































