LiveChat Software szacuje, że przychody grupy za okres trzech miesięcy zakończonych w marcu 2022 roku, czyli w IV kwartale roku finansowego 2021/22, wyniosły 14,61 mln USD i były wyższe rdr o 15,4 proc. - poinformowała spółka w komunikacie.


W analogicznym okresie poprzedniego roku (styczeń - marzec 2021) skonsolidowane przychody wyniosły 12,66 mln USD.
Wzrost przychodów w porównaniu do stanu sprzed roku wynika zarówno ze zwiększenia liczby klientów wszystkich rozwiązań Grupy, jak i wyższego ARPU (średni przychód na klienta)" - napisano w komunikacie.
Spółka poinformowała, że wartość miesięcznych powtarzalnych przychodów grupy (MRR) na koniec marca 2022 r. wyniosła 4,64 mln USD, co oznacza wzrost o 4,5 proc. w stosunku do stanu na koniec grudnia 2021 i o 15,4 proc. rok do roku.
Przychody wygenerowane przez ChatBot wzrosły o 3,5 proc. w stosunku do poprzedniego kwartału i o 32,6 proc. w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku.
Zarząd Spółki ocenia, że rosyjska agresja na Ukrainę nie ma istotnego wpływu na wyniki finansowe i działalność operacyjną LiveChat Software.
Spółka szacuje, że przychody z rynków Rosji, Ukrainy i Białorusi łącznie stanowią mniej niż 0,5 proc. MRR.
"Na początku marca Spółka zablokowała możliwość zakładania kont testowych (trials) i kupowania jej produktów klientom z Rosji oraz Białorusi" - napisano w komunikacie.(PAP Biznes)
seb/ mfm/
























































