REKLAMA

Chatbot InPostu odpowie na pytania klientów na WhatsAppie

2020-04-06 10:20
publikacja
2020-04-06 10:20

Nowa usługa w InPost. Klienci czekający na przesyłkę mogą „porozmawiać” z chatbotem na WhatsAppie. Robot m.in. odpowie na pytania o paczkę i podeśle numer kuriera.

InPost na WhatsAppie / InPost

- Jesteśmy już dla Was dostępni w popularnej aplikacji WhatsApp – jako pierwsi w Polsce dajemy Wam możliwość skontaktowania się z nami przez chatbota w tym komunikatorze. Rozwiązanie wprowadziliśmy we współpracy z firmą Chatbotize, z którą już wcześniej uruchomiliśmy naszego Google Asystenta oraz chatbota na Messengerze – chwali się InPost w komunikacie umieszczonym na stronie internetowej.

Klienci InPostu mogą sprawdzić informacje o przesyłce, na którą czekają przez aplikację WhatsApp. Podczas „rozmowy” z chatbotem można:

  • wyszukać najbliższy paczkomat,
  • sprawdzić status przesyłki,
  • poprosić o numer kuriera, który ma dostarczyć paczkę.
Wiadomość od chatbota InPostu / Bankier.pl

Po wpisaniu dowolnego słowa na początek "rozmowy" chatbot prześle informację o polityce prywatności. Następnie podpowie, jakie informacje wpisać, żeby otrzymać dane dotyczące przesyłki. Przekierowanie do czatu z robotem następuje po kliknięciu w link https://wa.me/48722444000 lub wysłanie wiadomość na numer +48 722 444 000.

Wcześniej InPost uruchomił kontakt głosowy z ChatBotem MAT na Messengerze. Komunikator otworzy się po wywołaniu za pomocą razy „Porozmawiaj z InPost” w Asystencie Google. 

DF

Źródło:
Tematy
Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki