Ceneo, lider w swojej branży, jako pierwsza porównywarka zdecydowała się na tak szeroką współpracę z Opineo. „Doszliśmy do wspólnych wniosków, że e-klienci oczekują od porównywarek nie tylko porównania cen, ale również informacji o terminowości realizacji przesyłek czy poziomu obsługi klientów a najlepszym źródłem informacji są opinie innych klientów” – mówi Paweł Kucharzak, właściciel Opineo.pl
Opineo udostępnia użytkownikom Ceneo kompendium wiedzy o danym sklepie internetowym. Użytkownik w przejrzysty sposób otrzymuje informacje o ilości opinii w niezależnym serwisie Opineo, punktacji przyznanej przez innych klientów, ilości pozytywnych i negatywnych opinii a także możliwość zapoznania się z tymi opiniami lub dodania własnej.

Głośne wpadki sklepów Japanfoto, NKTelectro czy Ulubionego zmuszają całą branżę e-commerce do szerszej współpracy na rzecz bezpieczeństwa zakupów polskich klientów. „ Ceneo i Opineo jako najlepsi w swoich branżach wskazują kierunek rozwoju dla całego handlu w sieci, tylko wymuszanie na sklepach stałego podnoszenia jakości usług pozwoli przyciągać kolejnych e-zakupowiczów pomagając im realizować komfortowe i bezpieczne zakupy w sieci. Cieszymy się, że największym wygranym z naszej współpracy będzie Klient, który przed zakupem otrzyma komplet informacji” – dodaje Paweł Kucharzak, Dyrektor Zarządzający Opineo
„Zależy nam na tym, aby użytkownik dokonujący zakupów za pośrednictwem Ceneo otrzymywał rzetelną informację o jakości usług, jakie oferują współpracujące z nami sklepy. W ten sposób dążymy do podnoszenia jakości usług e-commerce w Polsce” – mówi Marcin Chwalik, Członek Zarządu Ceneo S.A. – Opineo to największy polski serwis specjalizujący się w zbieraniu informacji i opinii o sklepach. Ma uznaną markę i spore doświadczenie w tej dziedzinie. Tym bardziej cieszy fakt, że od teraz użytkownik będzie mógł również przeczytać te komentarze na Ceneo” – dodaje


























































