We wstępie do rozdziału poświeconego zarządzaniu sprzedażą - „Marketingu” Kotlera czytamy: - Amerykańskie przedsiębiorstwa na organizacje sprzedaży wydają rocznie ponad bilion dolarów - więcej niż na jakąkolwiek inną metodę promocji. Około 12 proc. ogółu zatrudnionych jest pełnoetatowymi pracownikami działów sprzedaży, które funkcjonują zarówno w przedsiębiorstwach nastawionych na zysk, jak i w organizacjach non profit.
Koncepcje i programy, jakie przekazuje Sandler Sales Institute przedsiębiorstwom z listy 500 największych spółek magazynu Fortune, małym i średnim przedsiębiorstwom oraz pojedynczym spółkom, zostały opracowane przez Davida Sandlera, założyciela Sandler Sales Institute oraz jednego z największych i unikatowych specjalistów w zakresie sprzedaży i szkoleń. Od ponad 30 lat David Sandler wraz z ponad 200 trenerami i konsultantami z Sandler Sales Institute oferują przedsiębiorstwom obecnym na rynku system szkoleń sprzedażowych.
Budowanie relacji z klientami/potencjalnymi klientami jest pierwszym etapem Systemu Sprzedaży Sandlera. Bezwzględnym wymogiem jest utrzymywanie dobrych stosunków z potencjalnym klientem/klientem oraz wzajemnego zrozumienia, które podtrzymywane jest na każdym etapie systemu Sandlera.
Ludzie kupują u osób, wśród których dobrze się czują. Umiejętność szybkiego stworzenia atmosfery wzajemnego zrozumienia wskazuje, że umiesz sprawić, aby Twoi klienci/potencjalni klienci poczuli się swobodnie. Podczas tworzenia atmosfery wzajemnego zrozumienia można wykorzystać kilka elementów komunikacji. Pierwszym elementem są słowa, jakie wypowiadamy, drugim jest sposób, w jaki je wypowiadamy, nasz ton, a trzecim elementem sposobu komunikowania się jest fizjologia, innymi słowy - język ciała.
- Sama technika nie zaprowadzi na szczyt. Ta lekcja pokaże słuchaczom, że nastawienie przyciąga zdarzenia, zachowania sprawiają, że rzeczy się dzieją, a dopiero połączone z techniką i umiejętnościami sprawiają, że odnosimy sukces w sprzedaży - komentuje Magdalena Szydłowska, Menedżer Kongresu Sprzedaży 2005.
Organizatorem Kongresu jest Nowoczesna Firma Sp. z o.o., specjalizująca się w realizacji, szeroko rozumianych, projektów edukacyjnych w sektorze B2B. W programie Kongresu znajdzie się również.:
- Wykreować Popyt: PR, jako narzędzie wsparcia sprzedaży - Iwona Kubicz, Account Director oraz Monika Jasłowska, Group Account Director, On Board PR;
- Produkt Globalny: „Mobilny Biznes i Rozrywka - Usługi Nowej Generacji” Serge Subiron, Head of Marketing and Operator Relations, Netsize.
Szczegółowe informacje
























































