Skonsolidowane przychody VRG w sierpniu 2021 roku wyniosły około 106,5 mln zł, co oznacza wzrost o 20,6 proc. rdr - poinformowała spółka w komunikacie. Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły 631,4 mln zł i były wyższe rdr o 15,5 proc.


Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w sierpniu około 57 mln zł i były wyższe rdr o około 18,1 proc. W okresie styczeń-sierpień w tym segmencie przychody wyniosły około 327,9 mln zł i były wyższe o około 1,5 proc. rdr.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w sierpniu około 47 mln zł i były wyższe rdr o około 25 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 283,6 mln zł, czyli wzrosła o 37,6 proc. rdr.
Sprzedaż online ukształtowała się w sierpniu na poziomie 14 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 1 proc. Łącznie w okresie styczeń-sierpień sprzedaż online wyniosła 128,7 mln zł, co oznacza spadek o 7,5 proc. rdr.
VRG poinformowało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w sierpniu wyniosła około 53,6 proc. i była wyższa rdr o około 5,6 pp. Narastająco od początku roku, marża wyniosła 51,8 proc. i była wyższa o 4,2 pp. rdr.
Jak podano, łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec sierpnia wyniosła 52,3 tys. m kw. i była niższa o 1,2 proc. niż rok wcześniej. (PAP Biznes)
jow/ ana/