Direct oznacza kompleksową i jakościową obsługę ubezpieczeń, która obejmuje cztery obszary:
-obsługa przed zawarciem umowy ubezpieczenia,
-obsługa w trakcie trwania,
-obsługa w procesie odnowienia polisy,
-obsługa w przypadku ewentualnej szkody.
W każdym z powyższych przypadków działania direct opierają się na kontakcie online. Dzięki temu klient jest na bieżąco informowany o wszelkich zmianach, które go dotyczą. Z kolei firma, dzięki rozbudowanej i scentralizowanej sieci informatycznej, potrafi efektywnie przeprowadzić cały proces bez nadmiernego angażowania konsumenta.
Dostępność i wygoda, możliwość analizy, porównania ofert, możliwość uzyskania dodatkowych informacji, szybkość- to zalety internetu i telefonu przy wyborze ubezpieczenia. Zakup polisy z wykorzystaniem w/w kanałów wpływa przede wszystkim na oszczędność czasu. Dzwoniąc na infolinię czy przeglądając oferty na stronie internetowej można w naprawdę krótkim czasie uzyskać odpowiedź na nurtujące nas pytania związane ze szczegółami oferty. Co więcej, można to zrobić tu i teraz, nie czekając na otwarcie oddziału i rozpoczęcie pracy przez agentów.
Bankier.pl
Więcej na ten temat:
Telefon, Internet, SMS - witajcie w świecie directów Ubezpieczenia direct - więcej niż standard