Internetowe Radio w portalu FTV.PL
Interactive Marketing Partner Polska uruchomił internetowe radio dla polskiego portalu Fashion TV, związanego z francuską telewizją o modzie. Użytkownicy portalu mogą słuchać nadawanego na żywo przez całą dobę przekazu FTV radio Paris. Internetowe radio uruchamiane jest w oddzielnym oknie typu pop-up.
Do emisji przekazu radiowego w Internecie wykorzystana została technologia tzw. strumieniowej transmisji danych: WindowsMedia V8. Zapewnia ona wysoką jakość dźwięku.
W przypadku FTV radio, prędkość transmisji wynosi 32 kbps (kilobity na sekundę). Oznacza to w praktyce, że radia mogą słuchać nie tylko użytkownicy stałych łączy czy linii ISDN, ale także analogowych modemów o prędkości 32k i 56k.
FTV radio to uzupełnienie dla transmitowanego również na przekazu telewizyjnego Fashion TV, który IMP Polska uruchomiła na początku 2001 roku jako pierwsze tego typu rozwiązanie w polskim Internecie.
IMP Polska w 2000 r. jako oddział jednej z niemieckich agencji interaktywnych - Interactive Marketing Partner GmbH. W Polsce naszymi klientami są m.in.: Fashion TV on-line, Initiative Media Warszawa, Handlowy-Heller S.A., Ad.net.
opr. Katarzyna Stevenson