REKLAMA

Innova Capital sprzedała 27 proc. akcji Wirtualnej Polski

2016-12-01 10:33
publikacja
2016-12-01 10:33

Fundusz private equity Innova Capital sprzedał 27 proc. akcji Wirtualnej Polski Holding po 50 zł za jedną akcję - poinformował fundusz w czwartkowym komunikacie.

Innova Capital podała, że Jacek Świderski, Michał Brański i Krzysztof Sierota, przedsiębiorcy posiadający pakiet kontrolny Wirtualnej Polski, uczestniczyli w transakcji odkupu akcji od Innova Capital zwiększając swoje zaangażowanie w spółce do poziomu powyżej 55 proc. głosów na WZ spółki.

Pozostałe akcje zostały sprzedane instytucjonalnym inwestorom publicznym w zakończonym w czwartek procesie budowy przyśpieszonej księgi popytu (ABB).

W środę spółka informowała, że European Media Holding i Jarosław Mikos chcą sprzedać do 27,18 proc. akcji Wirtualnej Polski w procesie przyspieszonej budowy księgi popytu, w ofercie prywatnej.

OBLIGACJE OSZCZĘDNOŚCIOWE

50 pytań i odpowiedzi. Poradnik (nie tylko) dla początkujących

OBLIGACJE OSZCZĘDNOŚCIOWE

Czy obligacje detaliczne są bezpieczne? Czy chronią przed inflacją? Odpowiadamy na 50 najczęstszych i najważniejszych pytań o propozycję Skarbu Państwa dla oszczędzających. Pobierz e-book bezpłatnie lub kup za 20 zł.
Masz pytanie? Napisz na marketing@bankier.pl

Pole wypełnione niepoprawnie!
Pole wypełnione niepoprawnie!
Jeśli chcesz fakturę, to wypełnij dalszą część formularza:
Pole wypełnione niepoprawnie!
Pole wypełnione niepoprawnie!
Pole wypełnione niepoprawnie!
Podaj kod w formacie xx-xxx!
Pole wypełnione niepoprawnie!

Cena sprzedaży została ustalona na 50 zł za papier.

W ramach transakcji miało zostać sprzedanych 7.793.229 akcji stanowiących 27,18 proc. kapitału zakładowego i uprawniających do 19,51 proc. głosów na walnym zgromadzeniu.

Role globalnych koordynatorów w ofercie pełnili Pekao Investment Banking, UniCredit Bank AG, Oddział w Londynie oraz Ipopema Securities. Współprowadzącym księgę popytu jest mBank.

W 2014 r. fundusz Innova Capital sfinansował zakup Wirtualnej Polski od Orange Polska i połączenie jej z Grupą o2. Celem transakcji o wartości 375 mln zł było skonsolidowanie rynku internetowego w Polsce i wprowadzenie grupy w segment e-commerce. (PAP)

seb/ osz/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Wyprodukuj wodę pod własną marką

Wyprodukuj wodę pod własną marką

Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki